۰

کشف 713 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 713 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات منطقه"درتک" شهرستان خاش خبر داد.
کشف 713 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احمد اسکینی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان خاش با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چهارپایان قصد جابه‌جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر در ارتفاعات "درتک" را دارند،بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک ماهه، موفق به شناسایی محل تردد سوداگران مرگ در ارتفاعات "درتک" شده که بلافاصله تیم‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با استفاده از چهارپایان در ارتفاعات این منطقه در حال جابه‌جایی مواد مخدر بودند،بلافاصله با مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده که پس از حدود سه ساعت درگیری و تنگ شدن عرصه بر خود با استفاده از تاریکی شب و با به جا گذاشتن مواد مخدر از منطقه متواری شدند.
اسکینی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری، 374 کیلوگرم تریاک و 339 کیلوگرم مرفین را کشف کردند و تلاش‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 425343
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *