۰

بهسازی 40 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرباز

مدیر کمیته امداد شهرستان سرباز گفت: تاکنون بهسازی و مقاوم‌سازی 40 واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد این شهرستان انجام شده است.
بهسازی 40 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرباز
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، عبدالقادر ایرندگانی اظهار کرد: کمک به تأمین هزینه تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن روستایی 40 خانوار زیرپوشش توسط این نهاد مقدس از جمله خدمات ارائه شده در مدت 9 ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 400 میلیون ریال برای بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی و مددجویان هزینه شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین راه‎های توانمندسازی مددجویان در بخش مسکن در جهت ایجاد سرپناه برای مددجویان، کمک به خرید، بهسازی، بازسازی و تعمیر مسکن با استفاده از اعتبارات طرح‎های بهسازی بنیاد مسکن است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سرباز اضافه کرد: تا پایان سال‎جاری 40 واحد مسکونی دیگر با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال برای مددجویان مورد حمایت بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود تا همه از نعمت سرپناه مطمئن برخوردار باشند.

ایرندگانی گفت: کمیته امداد امام خمینی طی چند سال گذشته اقدامات بسیاری را در حوزه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن جامعه هدف انجام داده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 425448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *