۰
فرمانده حوزه كوثر ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش:

خواهران بسيجي هم ركاب برادران آماده دفاع از مرزهاي ايران اسلامي هستند/ حضور مقتدارنه و با صلابت خواهران بسیجی خاش در رزمایش شهيد محمدزاده

فرمانده حوزه كوثر ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: خواهران بسيجي هم ركاب برادران آماده دفاع از مرزهاي ايران اسلامي هستند و تا خون در رگ دارند در ميدان نبرد مي جنگند.
خواهران بسيجي هم ركاب برادران آماده دفاع از مرزهاي ايران اسلامي هستند/ حضور مقتدارنه و با صلابت خواهران بسیجی خاش در رزمایش شهيد محمدزاده
خواهر پاسدار مطهره خمر در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه در اسلام هيچ فرقي ميان زن و مردم وجود ندارد، اظهار كرد: در قرآن كريم بر هر مسلماني اعم از برادر و خواهر در دفاع از اراضي كشور واجب شده است و در تمامي ميدان ها خواهران همگام و هم ركاب با برادران حضوري فعال دارند.
وي با بيان اينكه بسيجيان با تدبير و بصيرت هستند و هرگز دشمن نمي تواند آنها را فريب دهد، افزود: دشمن مي داند كه بسيجيان ايران اسلامي افرادي نفوذ ناپذير و تغيير ناپذير در اصول و همواره پيرو خط رهبر انقلاب اسلامي هستند.
پاسدار خمر گفت: خواهران بسيجي در هشت سال جنگ تحميلي نشان دادند كه آمادگی مقابله با تهدیدات و دفاع در مورد انواع تهديدات را دارند و این آمادگی را با صلابت و با اقتدار به نمایش می گذارند که موجب دلگرمی دوستان و ياس و نااميدي دشمنان می شود.
وي با اشاره به رزمايش بزرگ شهيد محمدزاده، اذعان كرد: جهت برگزاري هرچه بهتر اين رزمايش قبل از برگزاري آن  فراخوان های متعددی از افراد گردان تشکیل شد و بعد از ثبت نام افراد، حکم ماموریت و بیمه برای آنها صادر شد علاوه بر آن جلسات توجیهی متعددي برای شرکت کنندگان در رزمایش برگزار شد.
فرمانده حوزه كوثر ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: در اين رزمايش از نيروهاي بسيجي خواهر جوان و توانمند استفاده شده و توانستيم نمايش توانمندي اين خواهران را به رخ جهانيان بكشيم.
وي با بيان اينكه اين رزمايش با هدف هويت بخشي به سازمان رزم و تجديد بيعت با آرمانهاي والاي امام راحل و مقام معظم رهبري برگزار شد، تصريح كرد: در اين رزمايش خواهران بسيجي با ماموریت امداد و نجات، مبارزه با اغتشاشات آشنا شدند و دوره هاي آموزشي را فراگرفتند.
گفتنی است، در رزمايش استاني شهيد محمد زاده بیش از پنج هزار و 100 بسیجی خواهر حضور داشتند.
انتهاي پيام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 425457
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *