۰

تلاش برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای ارتقاء توسعه و تسریع در روند سرمایه‌گذاری برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بندر چابهار با جدیت تلاش می‌کنیم.
تلاش برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بندر چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز بازدید میدانی اعضای مرکز تحقیقات راهبردی امنیت ملی از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار انجام شد و طی نشستی با مدیرکل بنادر و دریانوردی به نقش و تاثیرات اقتصادی، منطقه‎ای و بین‌المللی، چشم‌انداز تحولات و نگرانی‎ها با محوریت مسائل مهم اقتصادی و سرمایه‎گذاری‎ها برای توسعه و آبادانی محور شرق و سواحل مکران با حضور تنی چند از پژوهشگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز در بازدید اعضای مرکز تحقیقات راهبردی امنیت ملی از بندر چابهار، بر تشریح اقدامات صورت گرفته بر جایگاه بندر چابهار در منطقه تاکید کرد.
سیاوش رضوانی اظهار داشت: ما برای ارتقاء توسعه و تسریع در روند سرمایه‌گذاری برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها با جدیت تلاش می‌کنیم.
مدیرکل برنامه‎ریزی و راهبردی مرکز تحقیقات امنیت ملی گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام و فرصت‌های جدید برای اقتصاد آینده منطقه تیمی از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات راهبردی با مدیران بخش‎های مختلف و صاحبان فکر و اندیشه داریم تا تجربیات و نتایج تحقیقات پژوهش چشم‌اندازهای اقتصادی و توسعه‎ای استان و منطقه را ترسیم کنیم.
محمد آذری افزود: اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در کشور بر کسی پوشیده نیست زیرا این سازمان به عنوان یک نهاد تخصصی و زیربنایی در کشور است و اساس توسعه راهبردی شرق کشور بر مبنای بندر است.
وی ادامه داد: امروز تمام تلاش آمریکا و دشمنان در زمینه اقتصادی برای خارج کردن کشور ما از کریدورهای اقتصادی است زیرا رابطه اقتصادی در منطقه باعث انسجام منطقه‎ای خواهد شد.
مدیرکل برنامه‎ریزی و راهبردی مرکز تحقیقات امنیت ملی گفت: ما باید اهمیت منطقه را به اشکال مختلف برای دنیا و سرمایه‌گذاران بیان کنیم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 425536
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *