۰

شورای نگهبان ضامن سلامت انتخابات است/ دود هجمه علیه جایگاه شورای نگهبان به چشم ملت می رود!

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است شورای نگهبان ضامن سلامت انتخابات است لذا افراد باید در اظهار نظرهای خود قانون اساسی و سخنان رهبر انقلاب را مدنظر داشته باشند زیرا دود هجمه های صورت گرفته علیه جایگاه شورای نگهبان به چشم خودمان می رود.
شورای نگهبان ضامن سلامت انتخابات است/ دود هجمه علیه جایگاه شورای نگهبان به چشم ملت می رود!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمد اسماعیل سعیدی، عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه جایگاه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان بر حسب وظیفه نظارتی که دارد اجازه نفوذ نااهلان به نظام را می بندد.
وی با بیان اینکه کسانی که وظیفه تایید صحت برگزاری انتخابات و احرازصلاحیت افراد زیر سوال می برند، می خواهند در صدد تضعیف شورای نگهبان هستند، اظهار کرد: آنها می خواهند نسبت به این دو جنبه از وظیفه شورای نگهبان در خصوص موضوع انتخابات ضربه وارد کنند.
سعیدی ضمن تاکید بر اینکه شورای نگهبان ضامن سلامت انتخابات است و این مهم در سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشهود است، ادامه داد: ضرر تضعیف جایگاه شورای نگهبان به چشم خودمان می رود و دشمنان نظام از آن بهره می برند لذا نمی توان حرف هایی زد که نقش شورای نگهبان را تضعیف شود.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای همه فصل الخطاب است، تصریح کرد: افراد باید در اظهار نظرهای خود باید قانون اساسی و سخنان رهبر انقلاب را مدنظر داشته باشند.
وی با بیان اینکه برخی خارج از نظام با اصل نظام مشکل دارند، خاطرنشان کرد: در مقابل کسانی که بر مبنای همین نظام اسلامی به روی کار آمدند و از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند باید حواسشان به اظهار نظرهایشان باشد.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 425608
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *