۰

هاشمی از جان خانواده امام چه می خواهد؟

امروز هاشمی رفسنجانی با حمله شدید به شورای نگهبان و بایک قیاس ناشیانه و حساب نشده و البته غلط، بار دیگر ماهیت خود را بیش از پیش برای ملت آشکار ساخت.
هاشمی از جان خانواده امام چه می خواهد؟
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از ایلام رصد،اکبر هاشمی رفسنجانی امروز در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد ورود امام به کشور و در آغاز دهه فجر در فرودگاه مهرآباد در سخنانی بر علیه شورای نگهبان، و در دفاع از برخی رد صلاحیت شده ها، اتهاماتی را بر این شورا وارد کرد که از جنبه های گونان قابل تحلیل بوده و باید از اهداف هاشمی از بیان این سخنان پرده بر داشت، از این رو چند تن دانشجویان دانشگاه های استان ایلام، در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد، موضع گیری هایی را در قبال این سخنان، داشته اند که مشروح این گفتگو ها را در زیر می خوانید:
امیررضا اکبری دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه ایلام، در واکنش به این سخنان و مقایسه مذاکرات و برجام با مذاکرات صدر اسلام، اظهار داشت: خود رئیس جمهور مذاکرات و برجام را با مذاکره امام حسین با عمر سعد و مذاکره امام علی با زبیر قیاس کرد کرد از سوی رهبری با واکنش مواجه شد و ایشان متذکر شدند که آن مذاکره به معنای امروزی نبوده و نصیحت به حساب می آمد و اقای هاشمی متاسفانه با این قیاس کردن ها، به نتایجی می رسد که فقط خود او به آنها اعتقاد داشته و آنها را قبول دارد.
این فعال دانشجویی با اشاره به سخنان هاشمی در خصوص تحریم ها و منزوی شدن ایران، افزود: از سوی رهبری بارها تاکید شده است که ایران هیچگاه منزوی نبوده بلکه همواره با استکبار و دنیای زور سر سازش نداشته و نخواهد داشت.
اکبری با توجه به پشتیبانی و حمایت هدفمندانه هاشمی از سید حسن و بیت امام افزود: احترام بیت امام واجب است و امام هیچ گاه با سر کار آمدن فرزندان و افراد منصوب به خود رضایت نداشتند، و قیام کردند که حکومت را از موروثی بودن تغییر بدهند.
وی با بیان اینکه نباید عده ای از خانواده و نوه امام برای رسیدن به منافع شخصی و گروهی خویش استفاده کنند، اضافه کرد: قانون برای همه یکسان بوده و همه در هر جایگاه و منصبی باید تابع قانون باشند.
این دانشجوی ایلامی با بیان اینکه این افراد با طرح این سخنان و اتهامات در صدد شکل دادن فتنه ای دیگر هستند، ادامه داد: سال 88 به اسم تقلب آن قائله ها را راه انداختند و امسال به اسم رد صلاحیت ها، باز دنبال ایجاد تنش و مسموم کردن فضای سیاسی کشور هستند.
اکبری تصریح کرد: مشخص و معلوم است که چرا هاشمی در این برهه زمانی به بیان این اتهامات مجرمانه علیه شورای نگهبان دست میزند؟ زیرا اوضاع اصلا به نفع آنها نیست.
دانشجوی مدیریت دانشگاه ایلام، با بیان اینکه هاشمی با سرمایه گذاری بر روی نوه امام و بیت ایشان در صدد پیشبرد اهداف سیاسی خویش است و باید به او بگوئیم که این راه که می رود به ترکستان است.
اکبری با اشاره به سخنان سید حسن در صقحه اینستاگرامش اظهار داشت: وقتی که سید حسن خود را خاک پای ملت ایران خطاب می کند باید در عمل این مردم داری و تبعیت از قانون را نشان داده و با طناب افرادی مثل هاشمی در چاه نیفتد.
امیرضا غلامی دیگر فعال دانشجویی در این خصوص به خبرنگار ایلام رصد، گفت: امروز هاشمی رفسنجانی با حمله شدید به شورای نگهبان و بایک قیاس ناشیانه و حساب نشده و البته غلط، بار دیگر ماهیت خود را بیش از پیش برای ملت آشکار ساخت.
وی با اشاره به نادرست بودن سخنان هاشمی اظهار داشت: هاشمی نباید فکر کند که  چون سید حسن خمینی نوه امام است و امام انقلاب کرد و نظام اسلامی شکل گرفت، پس کسی نباید به فقیه بودن نوه امام شک داشته باشد..
غلامی تصریح کرد: این بدترین و بی محتوا ترین دلیل برای اثبات حقانیت  نوه امام است، که اگر اینچنین مطلبی مد نطر قرار داده شود به گفته خود هاشمی؛ الان مهدی هاشمی چون پسر حاج اقاست از همه لحاظ مورد تایید است، در حالی که الان او در اوین به سر میبرد.
این فعال دانشجویی اضافه کرد: مردم ایران آگاه تر از این حرف ها هستند که با سخنان بی محتوا و دلایل غیر قابل مستند، تحت تاثیر خیلی از جریانات مسموم انقلاب شوند.
علی صابری زاده دانشجوی دانشکده فنی پسران ایلام، نیز در این خصوص اظهار داشت: از آنجا که شورای نگهبان حافظ انقلاب و مسئول حفظ و بقاء آن به شمار می آید نباید از سوی کسانی مورد هجمه قرار بگیرد که خود را سهم دار انقلاب دانسته و ادعای انقلابی بودن را دارند و خود بارها برای انتخابات مختلف از این شورا صلاحیت گرفتند.
این فعال دانشجویی در ادامه با غیر منطقی و مغرضانه خواندن سخنان هاشمی در فرودگاه مهر آباد، خاطر نشان کرد:  مردم ایران اسلامی این دست و پا زدن های بیهوده را نتیجه شکست های سیاسی این عده می دانند و بسیار با بصیرت تر از آن هستند که با موج راه افتاده از سوی این عده همراه بشوند.
وی با اشاره به اقدامات مهدی هاشمی و عملکرد خود آقای هاشمی در بعد از سال 88 تأکید کرد: خانواده هاشمی در این مدت ثابت کردند که منافع خانوادگی خود را ارجح تر بر منافع ملی دانسته و این سرمایه گذاری و حمایت از خانواده امام، نیز در راستای رسیدن و کسب منافع مد نظر خودآنان است.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 426057
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *