۰

صنایع دستی مظلوم واقع شده است/بانک‌ها با پرداخت تسهیلات‌ صنایع دستی را حمایت کنند

مشاور امور بانوان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه صنایع دستی مظلوم واقع شده است، گفت: صنایع دستی سیستان و بلوچستان می‌تواند حرف نخست را در کشور بزند.
صنایع دستی مظلوم واقع شده است/بانک‌ها با پرداخت تسهیلات‌ صنایع دستی را حمایت کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، لیلا احمدزاده عصر امروز در بازدید از ساختمان تاریخی پست میرجاوه و کارگاه آموزش صنایع دستی این شهرستان اظهار کرد: به روز کردن طرح‌های صنایع دستی یکی از مشکلات در کل کشور است.
مشاور امور بانوان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: سوزن‌دوزی سیستان و بلوچستان سرآمد و یک هنر بین‌المللی است که طرفداران زیادی دارد که باید براساس نیاز روز آن را به بازارهای مختلف عرضه کنیم.
این مسئول ادامه داد: بازارچه‌های اقتصادی در استان باید شناسایی و بانک‌ها از جمله بانک کارآفرین برای پرداخت تسهیلات بانکی هماهنگ کنیم تا بتوانیم صنایع دستی را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه صنایع دستی مظلوم واقع شده است، گفت: در بحث صادرات، صنایع دستی سیستان و بلوچستان می‌تواند حرف اول را در کشور بزند.
احمدزاده بیان کرد: یکی از کارهای بزرگ و اساسی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور می‌تواند انجام دهد حمایت از صنایع دستی بانوان و ایجاد بازارهای فروش است.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 426116
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *