۰

افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی در نیکشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی نیکشهر گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 10 کیلومتر راه روستایی در شهرستان نیکشهر افتتاح و به بهره‎برداری رسید.
افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی در نیکشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، عبدالرحمن نارویی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر، اظهار کرد: 3 پروژه راه روستایی زیرک آباد به طول 1.5 کیلومتر، راه روستایی هیتان به طول 2.5 کیلومتر و راه روستایی مورتگان 1.5 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نیکشهر افتتاح و به بهره‎برداری رسید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر افزود: راه روستایی چاهان - تواران به طول 5 کیلومتر طی چند روز آتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: با بهره‌برداری از این میزان راه 490 خانوار شهرستان نیکشهر از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین از مراحل بازگشایی و عملیات اجرایی سایر پروژه‎های راه و شهرسازی بازدید به عمل می‎آید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها طی قرارداد با عنوان بهسازی و روکش آسفالت 60 کیلومتر از راه‌های روستایی نیکشهر است که در مدت 5 ماه آماده افتتاح و به بهره‌برداری رسید و سایر پروژه‌ها در صورت تامین اعتبار به موقع در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 426221
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *