۰

همکاری سران طوایف با پلیس ضامن ایجاد امنیت پایدار

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: همکاری سران طوایف و ریش‌سفیدان ضامن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان است.
همکاری سران طوایف با پلیس ضامن ایجاد امنیت پایدار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در دیدار با تعدادی از ریش سفیدان و سران طوایف ایرانشهر، اظهار کرد: با توجه به جمعیت زیاد و پراکندگی محل سکونت شهروندان به دلیل وسعت جغرافیایی لازم است طوایف به ویژه سران آنها با پلیس همکاری زیادی چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی داشته باشند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به بافت فرهنگی شهرستان اظهار داشت: اگر تمامی طوایف با پلیس همکاری نزدیک و خوبی داشته باشند یقیناً هیچ مجرمی به خود اجازه هنجارشکنی نداده و قانون‌گریزی کاهش چشمگیری خواهد یافت.
این مسئول گفت: با روی باز آماده استقبال از همکاری سران و ریش سفیدان طوایف برای ایجاد و حفظ امنیت در سیستان و بلوچستان هستیم.
سرطایفه شهنوازی نیز در این دیدار با اشاره به بافت فرهنگی و موقعیت حساس جغرافیایی شهرستان نیکشهر گفت: هرگاه موقعیتی برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر و انتقال مواد به سمت نواحی مرکزی کشور فراهم می‌شود تعامل بین پلیس و سران طوایف عرصه را بر آن‌ها تنگ می‌کند.
خوبیار شهنوازی ضمن تشکر از اقدامات شایسته پلیس ایرانشهر در چند ماهه اخیر، گفت: امنیت امروز استان، مرهون تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌های ایجاد امنیت است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 426225
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *