۰

خودخواهی ها سبب نفوذ دشمن می شود+عکس

آیت اله نیازی گفت : تا زمانی که گرفتارخودخوایها و منیت باشیم نفوذ دشمن در کشور وجود خواهد داشت وباید با همدلی از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کنیم .
خودخواهی ها سبب نفوذ دشمن می شود+عکس
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از هیجار ، آیت اله نیازی  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وبا اشاره به شعار امسال  گفت : پیروزی انقلاب  بهترین نمونه در جهت  اثبات همدلی وهمزبانی  و امام خمینی  (ره) در سخنان خود وحد ت کلمه  را ضامن اصلی  پیروزی انقلاب  دانستند و این وحدت نیز تنها درسایه همدلی حفظ خواهد شد .
وی ادامه داد : در طول این چند سال مردم ومسئولین در جهت رضای خداوند با وحدت وهمدلی در برابر سختیها  و فشارها دشمن  مقابله نمودند و امروز همدلی تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمنان است .
مسئول دفتر استفتائات مقام معظم رهبری با اشاره به نمونه هایی از همدلی اقوام مختلف  در طول تاریخ اشاره نمود وگفت : همدلی  مردم  در برابر سختیها و مشکلات سبب می شود که  خداوند برکات را برآن قوم نازل کند و وقتی پرودگار دلهای مهربان یک قوم  را  مشاهده می کند  عذاب های دنیوی را از آنها دور می کند .
آیت اله نیازی،الیگودرز،عکس،تصویر،مسجدجامع،گزارش،عکس،تصویر
آیت اله نیازی  با اشاره به اینکه  امام خمینی (ره) وحدت کلمه را با الگوگیری از کلمه  توحید (لا اله الا الله ) ایجاد نمود اظهار داشت :  توحید تنها راه مقابله در برابر ظالمان  و مستکبران وهچنین  سبب رستگاری و آزادی  ملت ها  می باشد .
وی به حدیث سلسلة الذهب از زبان امام رضا (ع) اشاره نمود وگفت : در زمان امامت امام رضا (ع) حتی یک نفر در سراسر اروپای که به شاهزاده فرانسه خواندن ونوشتن را بیاموزد وجود نداشت ولی در آن زمان تنهادرایران 24 هزار نفر نویسنده قلم بدست سخنان تاریخی امام رضا (ع) را نوشتند.
مسئول دفتر استفتائات مقام معظم رهبری رمز پیروزی انقلاب را پیوند حقیقی توحید و ولایت دانست وبیان کرد : امام رضا (ع) شرط اصلی تحقق توحید در جامعه را ولایت پذیری دانست  و معمار کبیر انقلاب نیز با برقراری ارتباط بین توحید و ولایت  زمینه ساز  پیروزی انقلاب شدند .   
 آیت اله نیازی تاسیس داعش وتکفیریها را یکی از راههای نفوذ دشمن از طریق دین دانست و  افزود : جدایی بین  مسلمانان و ولایت عامل اصلی انحطاط  می باشد و دشمن هم اکنون  نیز از این موضوع سوء استفاده نموده با نفوذ از  راه دین قصد تفرقه  در صفوف وحدت  مسلمانان را دارد . تاسیس داعش وتکفیریها نمونه ای از این نفوذ است که دشمنان اسلان در راس آنها  آمریکایی بعد از همه توطئه ها و تحریم ها  علیه دین وانقلاب هم اکنون به آن متوسل شده است .
آیت اله نیازی،الیگودرز،عکس،تصویر،مسجدجامع،گزارش،عکس،تصویر
وی  به استفاده ابزاری از دین توسط  طاغوتها و مستکبران درطول تاریخ اشاره نمود و  یاد آور شد : هیچ قدرتی در طول تاریخ به اندازه قدرت توحید ودین نبوده است چرا که حتی بزرگترین قدرتها جهان در طول تاریخ برای فرار از شکست  از دین استفاده ابزاری نموده اند که  ازجمله می توان به سر نیزه کردن قرآن  توسط لشکر معاویه برای جلوگیری از شکست اشاره کرد .
آیت اله نیازی افزود : بیش از  صد سال که  مثلث امریکا ،اسرائیل  و انگلیس  قصد دارند که  به همه جهانیان اثبات کنند که  تنها مسلمانان درجهان   وهابیون هستند وبقیه  مشرک  بوده و هم اکنون نیز با تشکیل داعش و تکفیریها به اسم اسلام  همه مشرکین را نابود کنند .
وی با اشاره به اینکه جنگ نرم با هدف جدایی نسل امروز از اسلام ولایت می باشد بیان کرد : جنگ نرم  با سیاه نمایی ها   با هدف جدایی  مردم جامعه با توحید ، ولایت و ارزشهای دینی  وملی راه اندازی شده است  وامروزه نیز در  شبکه های اجتماعی شاهد  ترویج مسائل غیر اخلاقی ، ترویج فساد برای سست نمودن پایه های خانواده می باشیم .
آیت اله نیازی،الیگودرز،عکس،تصویر،مسجدجامع،گزارش،عکس،تصویر
مسئول دفتر استفتائات مقام معظم رهبری  گفت : امام صادق (ع)   درباره چنین وضعیت اوضاع جامعه کنونی   فرمودند"  زمان  که همه شما غرق در شبهات  هستید تنها راه نجات شما پناه به خداوند متعال است " و  مقام معظم رهبری  نیز دردیدار با فرهیختگان حوزه علمیه هشدار دادند :" اگر مدیریت لازم در خصوص تحول جهانی که امروز به شکل شبکه های اجتماعی  بروز پیدا کرده نداشته باشیم  حتی صاحب بچه  داخل خانواده خود هم دیگر نخواهیم بود" .
وی امام زمان (عج) ضامن معنوی پیروزی انقلاب دانست واظهار داشت : سران رژیم پهلوی با اعلام حکومت نظامی در 21 بهمن ماه 57 در تهران قصد داشتند که  آخرین توطئه خودیعنی کودتا  امام خمینی (ره) و دیگر سران انقلاب را دستگیر نمایند  ولی امام خمینی (ره)  با ارتباطی که با امام زمان (عج) پیدا نمودند از این توطئه آگاه شده  و این حکومت نظامی را غیر قانونی اعلام نموده و سبب پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن ماه شدند.
آیت اله نیازی با اشاره به اینکه  امروزه خودخواهی ها  ومنیت زمینه حضور دشمن در کشور شده است  اظهار داشت : تا  زمانی که گرفتارخودخوایها و منیت باشیم  نفوذ دشمن در کشور وجود خواهد داشت وباید با همدلی از  بروز این خود خواهیها و تعصبات کنار بکشیم .
آیت اله نیازی،الیگودرز،عکس،تصویر،مسجدجامع،گزارش،عکس،تصویر
امام جمعه شهرستان الیگودرز نیز در ابتدای این مراسم  ضمن خیر مقدم تبریک دهه فجر گفت :امام خمینی (ره) در عصر جاهلیت مدرن به ما راه چگونگی زندگی کردن را آموخت  و همانطور که در ابتدای انقلاب بعنوان یک سرباز ولایت را همراهی کردیم امروز نیز  تنها راه ادامه انقلاب  تبعیت از مقام معظم رهبری است .
وی ادامه داد : همه مردم باید آگاه  باشند تا دشمن با راههای مختلف دربین آنها نفوذ نکند .
حجت الاسم ارزنده اضافه کرد : همانطور که در زمان امام علی (ع) قرآن را برسر نیزه زدند و  ولی امر خود  راخانه نشین کردند امروز نیز نباید تنها با اسم  حمایت ازولایت، رهبری را خانه نشینی  کنیم و همیشه  باید مواظب باشیم  که دشمن در صدد توطئه  می باشد.
آیت اله هاشم  نیازی عصر دیروز درسفر یک روزه خود به الیگودرز  مورد استقبال پرشور مردم  ولایت مدار شهرستان قرار گرفتند و پس از شرکت در نمازمغرب وعشا و سخنرانی این شهرستان را ترک نمودند.
 انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 426323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *