۰

دانش‌آموزان‌ بر تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمام ورزند‌

امام جمعه زابل گفت: ‌دانش‌آموزان عزیز باید با درس خواندن و الگوگیری‌ از شهدا،‌ ‌بر تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.
دانش‌آموزان‌ بر تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمام ورزند‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر کیخا عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان شهید سراوانی با تقدیر‌ از خدمات خیرین مدرسه‌ساز‌ ‌در خطه دارالولایه سیستان و تنگه احد جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به جشن‌هایی که به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در ‌اقصی نقاط کشور‌ ‌برپا می‌شود، افزود: این جشن‌ها‌ در واقع شکر عملی به نعمت بزرگ انقلاب در پیشگاه خداست و با این جشن‌ها و ‌شادی‌ها‌ شکر عملی به پیشگاه خداوند متعال می‌کنیم که نعمت انقلاب اسلامی را به ملت ایران هدیه کرده است.
وی تصریح کرد: دهه فجر و جشن‌های این ایام فرصتی را فراهم آورده که دانش‌آموزان عزیز تاریخ انقلاب را ورق بزنند و دسیسه‌های آمریکای جهانخوار و استکبار جهانی را رصد کنند تا بدانند که وظیفه آنان چیست؟ تا بدانند که در گذشته چه کردیم؟ و در حال چه وظیفه‌ای بر دوش ماست‌؟ و در آینده باید به چه بلندایی برسیم.
کیخا ‌با اشاره به عزیزانی که در شکنجه‌گاه‌های ساواک مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیده‌اند و جوانانی که جان عزیزشان را در راه پیروزی انقلاب و به دست آوردن این عزت و سربلندی ایران اسلامی، فدا کردند، افزود: ما در طول انقلاب وعده‌های خدا را دیدیم رهبر عزیزمان فرمودند ما به وعده‌های خدا ایمان داریم ما یکی پس از دیگری وعده‌های خدا را متجلی دیدیم.
امام جمعه زابل بیان کرد: به برکت این ایستادگی و به برکت خون شهدا و به برکت ادامه دهندگان خون شهدا ما این عزت و سربلندی را می‌بینیم‌.
وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم گفت: دانش‌آموزان عزیز باید با درس خواندن و الگوگیری‌ از شهدا،‌ ‌بر تدام ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.
‌انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 426119
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *