۰

سوء قصد به جان کاندیدای انتخابات مجلس در هشترود و چاراویماق با دستکاری در ترمز خودرو

سومین اتفاق عجیب انتخابات مجلس دهم در آذربایجان شرقی رقم خورده و پس از حضور فرد مدعی ارتباط با امام زمان در فرمانداری تبریز برای کاندیداتوری و ماجرای آدم ربایی انتخاباتی در مراغه و عجبشیر، این بار نوبت به سوقصد به جان یکی از کاندیداها در هشترود و چاراویماق با دستکاری در سیستم ترمز خودروی حامل وی رسید.
سوء قصد به جان کاندیدای انتخابات مجلس در هشترود و چاراویماق با دستکاری در ترمز خودرو
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از ائل اتفاقات عجیب و غریب در ایام انتخابات کم نیست. داغ شدن فضای سیاسی و تنور تبلیغات زودهنگام یکی از زمینه های این اتفاقات است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی هم از این دست اتفاقات عجیب و غریب کم نداشته است. حضور فردی با ادعای ارتباط با امام زمان در فرمانداری تبریز، عجیب ترین اتفاق مرحله ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری بود.(مشروح ماجرا را اینجا بخوانید)
 سپس ماجرای ربوده شدن یکی از افرادی که قصد کاندیداتوری از حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر رسانه ای شد و تعجب ها را برانگیخت.(مشروح ماجرا را اینجا بخوانید)
در روزهای گذشته نیز جنجال ها بیشتر حول موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در هیئت های اجرایی، هیئت نظارت استان، هیئت مرکزی نظارت وشورای نگهبان در جریان بود. اخبار ضد و نقیض درباره تایید صلاحیت داوطلبان ردصلاحیت شده و شایعه سازی طرفداران برخی کاندیداها برای رقبا از این دست جنجال ها بود.
اما تازه ترین اتفاق عجیب انتخاباتی در آذربایجان شرقی به دستکاری در سیستم ترمز خودروی حامل یکی از کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق مربوط می شود.
طبق اخبار واصله به خبرنگار ائل، این کاندیدای جوان هشترود و چاراویماق که شایعه سازی های سیاسی مختلف درباره وی توسط برخی رقبا طی روزهای گذشته شدت گرفته اما کمتر نتیجه بخش بوده است؛ پس از چند نوبت تهدید مورد سوقصد قرار گرفته است.
بر اثر دستکاری عامدانه در سیستم ترمز خودروی حامل این کاندیدای نمایندگی طی روزهای گذشته، وی تا آستانه سانحه پیش رفته است اما خوشبختانه با هوشیاری و مطلع شدن از ماجرای سوقصد  مشکلی برای وی پیش نیامده است.
عجیب است که برخی افراد برای رسیدن به کرسی نمایندگی مردم،حاضر هستند به روشهای غیراخلاقی و غیرانسانی همچون سوقصد به جان رقبا دست بزنند.
قطعا نهادهای نظارتی برای جلوگیری از تکرار چنین موراد زشتی وظایفی برعهده دارند. همچنین مردم نیز اتفاقات را رصد می کنند و قطعا به کسانی که به دنبال راه یافتن به بهارستان به هر قیمت ممکن هستند؛ اعتماد نخواهند کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 426527
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *