۰

اعلام حمایت انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس از تصمیمات شورای نگهبان

انجمن دفاع از جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس با صدور بیانیه‌ای از تصمیمات این شورا در جهت برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.
اعلام حمایت انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس از تصمیمات شورای نگهبان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از کوله بار، انجمن دفاع از جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی استان فارس با عضویت 4500 جانباز شیمیایی با صدور بیانیه‌ای از اقدامات شورای نگهبان در جهت برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

 

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خمینی(ره): نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و پذیرش آن توسط همه ی گروه ها، احزاب و افراد لازم است.

 

نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و پذیرش آن توسط همه ی گروه ها، احزاب و افراد لازم است و در این زمینه  مقام معظم رهبری فرموده اند:مخالفت با شورای محترم نگهبان مخالفت با اسلام و انقلاب است.         

 

در ادامه این بیانیه آمده است:
بار دیگر در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم. این رویداد از سوی دیگر آزمونی خطیر را پیش روی شورای محترم نگهبان قرار داده است. آزمونی که نتیجه‌اش با آینده انقلاب پر شکوه اسلامی در هم تنیده شده است.

 

ما مطلع هستیم که طی این روزها، شورای نگهبان تحت چه فشارهای مستقیم و غیر مستقیمی قرار گرفته است. رسانه‌های امپریالیسم جهانی از سویی و شانتاژهای عده‌ای ساده لوح و غافل از اسلام و انقلاب از سوی دیگر سعی بر تأثیر نهادن بر عملکرد این نهاد بسیار مهم دارند تا از این رهگذر به امیال خام خویش در صحنه سیاسی کشور دست یابند.

 

این بیانیه می افزاید: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که حاصل رهبری مدبرانه امامین انقلاب اسلامی و خون صد ها هزار شهید است، اکنون در موقعیتی حساس قرار گرفته که عناصر خودی و غیر خودی دانسته یا نادانسته در حال ضربه زدن به پیکر این نظام هستند.

 

در ادامه این بیانیه می خوانیم: چشم دل ما به تبعیت از حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به آینده بسیار روشن است، از آن رو که ایشان فرموده اند: اسلام در حرکت عظیم خود به یک نقطه‌ی حساس رسیده است. نسلهای آینده خیلی چیزهای بزرگ و مهمی را مشاهده خواهند کرد.

 

در ادامه آمده است: اطاعت از قانون اساسی یک امر واجب است و در این قانون تبعیت از شورای نگهبان بارها تکرار شده است؛ قانونی که بر اساس آن ثبت نام کرده و در زمان ثبت نام به رعایت آن و تمکین در برابر نظر شورای نگهبان تاکید کرده اند. همه باید از بی قانونی و زیر پا گذاشتن قانون بپرهیزند و بدانند عدم تمکین در برابر قانون همان چیزی است که ضد انقلاب و استکبار میخواهد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: این انجمن به عنوان انجمنی که در سازمان جهانی مبارزه با سلاح های شیمیایی دارای کرسی دائم است و اکثریت اعضای هئیت امنای آن را جانبازان 70 درصد شیمیایی اداره می کنند، در لبیک به ندای هل من ناصر امام راحل(ره) و فریاد منافق‌شکن امام حاضر(مدظله) بر خود وظیفه می داند تا تمام قد از این شورای محترم و تصمیمات آن دفاع کند.

گفتنی است انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی فارس در سال 86 بعنوان نماینده انجمن تهران در استان فارس تحت عنوان انجمن حمایت  از قربانیان سلاح های شیمیایی به صورت رسمی شروع به فعالیت نمود اما با توجه به اینکه استان فارس 4500 جانباز شیمیایی دارد وجود یک انجمن مستقل ضرورت داشت لذا در سال 89 بصورت مستقل با عنوان انجمن دفاع ازحقوق جانبازان وقربانیان شیمیایی قارس فعالیت خود را شروع نموده است و در حال حاضر این انجمن از حقوق 4500 این استان حمایت می کند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 426742
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *