۰

اعطای امان‌نامه به 60 نفر از مجرمان

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: دامان رحمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به روی افراد نادم و پشیمان باز است و از سال گذشته تاکنون 60 نفر امان‎نامه دریافت کرده و هم‌اکنون زندگی عادی خود را سپری می‌کنند.
اعطای امان‌نامه به 60 نفر از مجرمان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حق‌پرست در مراسم راهپیمایی مردم شیعه و سنی سراوان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تبلور اراده ملت و امتی است که با نیروی ایمان و توکل بر خداوند و بر اساس آموزه‌های اسلام، قرآن و ائمه اطهار در سایه‌سار هدایت‌های امام‌گونه مقام معظم رهبری در این کشور و سرزمین به ثمر نشست.
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: ایران اسلامی امروز براساس قرآن و در سایه ائمه اطهار حکومتی را ایجاد کرده که همه مظلومان دنیا به آن چشم دوخته‌اند.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی که متاثر از قرآن و ائمه اطهار است، اسباب عزت ملت ایران فراهم شده و 22 بهمن رقم خورده است.
وی گفت: انقلاب ما مبتنی بر شیوه‎های فرهنگی و هدایت گونه امام راحل بود و ایشان هرچه می‎گفت مردم در حمایت از ایشان حرکت می‌کردند.
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما توانسته‌ایم جنگ‎های تبلیغاتی دشمنان را خنثی و با جریان‎های بعد از انقلاب به عنوان گروهک‌های معاند و تکفیری مقابله کنیم و در همه عرصه‎ها مردم ما بودند که توانستند اراده خود را به آنها دیکته کنند.
وی بیان کرد: تلاش دولت ایجاد فضای اشتغال تولید و رشد در زمینه‎های مختلف اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر دولت را در اجرای سیاست‌ها کمک کنیم.
وی گفت: دشمن در ایجاد شکاف قومی و مذهبی در استان و کشور و تجهیز عناصر خودفروخته تلاش می‌کند و در این میان دامان رحمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به روی افراد نادم و پشیمان باز است و می‎توانند با استفاده از فرصت امان‌نامه به آغوش نظام بازگردند.
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تاکنون 60 نفر امان‌‌نامه دریافت کرده و هم‌اکنون زندگی عادی خود را سپری می‌کنند.
وی با اشاره به انتخابات آتی، بر حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: قطعا مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 426963
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *