۰

مردم تهران بی اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند

رییس سازمان بسیج مستضعین تاکید کرد: مردم تهران بی اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند؛ گذشت زمان قاجار و پهلوی که انگلیسی ها و آمریکا لیست می بستند و افراد را به مجلس می فرستادند .
مردم تهران بی اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت بسیجیان ناحیه قدس تهران بزرگ تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود تاکید داشتند وضعیت امروز کشور شرایط بسیار حساس و سرنوشت سازی است.

سردار نقدی بر اهمیت انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: روز جمعه روز آزمایش الهی بزرگ ملت ایران است که کدام خط و مرام را انتخاب کنند، خط آنهایی که وعده های رسیدن به لذت مادی بیشتر با ارتباط با قدرت های شیطانی را می دهند یا خط و مرام آنهایی که وعده هایشان بر مدار ارزشهای انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین آخرین بخت آمریکا برای اهدافش علیه نظام اسلامی را استراتژی نفوذ دانست و افزود: اگر در جریان انتخابات فریب آمریکا و مزدوران داخلیش را بخوریم جریان انقلاب صدها سال عقب خواهد افتاد و اگر از این گردنه با هوشمندی عبور کنیم کار استکبار و صهیونیسم تمام است.

وی استراتژی نفوذ را فردی و جریانی معرفی کرد و در تبیین نفوذ فردی اظهار داشت: دشمن امثال جیسون رضاییان را با پوشش روزنامه نگار، فعال حقوق بشر، محقق یا تاجر به ایران می فرستد که برای امریکا جاسوسی می کنند و یا مهمتر اینکه با نزدیک شدن به مسئولین، تصمیم سازی می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بیان داشت: کسانیکه مفاسد مالی و اخلاقی داشته اند، در تدین و اخلاق ضعیفند، با دشمن مرزبندی مشخصی ندارند یا سابقه فتنه گری و چالش با نظام را دشته اند زمینه های مساعدی برای نفوذ دارند.

وی در تبیین نفوذ جریانی با تاکید برفرمایشات مقام معظم رهبری؛ اظهار داشت: دشمن با نفوذ جریانی به دنبال تغییر نگاه، باور، سبک زندگی و آرمان های ملت است.
سردار نقدی افزود: با نفوذ جریانی دشمن سعی می کند انقلاب را باز تعریف کند و القاء کند که استقلال در شرایط فعلی معنی دیگری می دهد و لازمه پیشرفت و رفاه اقتصادی کنار آمدن با استکبارو بستن با کدخدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصادیقی از نفوذ در جریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: امروز می بینیم که اخلال گر اقتصادی و غارتگر بیت المال در غالب سردمدار یک حزب برای انتخابات لیست می دهد و جالب تر این است تلویزیون رسمی و مقامات انگلیسی از این لیست حمایت می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مردم نباید فریب انگلیسی ها را بخورند و مطابق خواسته آنان رفتار کنند اگر مجلس به دست همفکران آمریکا و انگلیس بیافتد کار خیلی سخت می شود.

وی به دخالت صریح و آشکار انگلستان در انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: انگلیسی ها آمده اند و می گویند به این افراد رای ندهید افرادی که از وارسته ترین، پاکترین و عالم ترین علمای کشور هستند.

سردار نقدی تاکید کرد: دلیل مخالفت انگلیس این است که نتوانسته اند در آنها و اطرافیانشان نفوذ کنند و آنها را تحت کنترل بگیرند.

وی پخش فیلم آموزشی شبکه تلویزیونی رسمی انگلستان برای رای نیاوردن برخی از کاندیداهای مجلس خبرگان را در راستای اهداف پروژه نفوذ  دانست و گفت: اگر مردم تهران غیرت بخرج ندهند و با رای حداکثری به این افراد تو دهنی به دشمن نزنند دشمن جری تر می شود و پا را فراتر خواهد گذاشت.

رییس سازمان بسیج مستضعین در خاتمه تاکید کرد: مردم تهران بی اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند؛ گذشت زمان قاجار و پهلوی که انگلیسی ها و آمریکایی ها لیست می بستند و افراد را به مجلس می فرستادند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب: 427323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *