۰

سفر انتخاباتی 2 کاندیدای شیعه و سنی خبرگان/ میتینگ‌های قبیله‌ای و حزبی

نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویان با کاندیداها در اکثر حوزه‌های انتخابیه دایر است و کاندیداها به سئوالات دانشجویان پاسخ داده و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت سیستان و بلوچستان از مشکلات ارائه می‎کنند.
سفر انتخاباتی 2 کاندیدای شیعه و سنی خبرگان/ میتینگ‌های قبیله‌ای و حزبی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، از آغاز تبلیغات کاندیداها در حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان 41 نفر انصراف داده و 113 نفر همچنان به رقابت با یکدیگر مصمم هستند.
مجالس و محافل قومی، قبیله‌ای و حزبی همچنان در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و کاندیداها نیز شهر به شهر برای تبلیغات راهی شده‌اند.
*فرماندار ویژه چابهار در زمینه آخرین وضعیت تبلیغات و شور و نشاط انتخابات در این حوزه انتخابیه اظهار کرد: از تعداد 28 کاندیداهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه چابهار، تا به امروز سه نفر انصراف خود را از رقابت اعلام کرده‌اند.
*احمدعلی موهبتی افزود: تخلف انتخاباتی خاصی در زمینه تبلیغات کاندیداها در این حوزه انتخابیه مشاهده نشده و شور و هیجان انتخابات در منطقه حاکم است.
وی گفت: تعداد 282 شعبه اخذ رای در شهرستان چابهار آرای مردم را در روز انتخابات جمع‌آوری می‎کنند.
*در شهرستان زاهدان نیز شاهد انصراف چند کاندیدا بودیم که ابوذر شهرکی‌کیا و فاطمه زیرکی نیز در جمع انصراف‌دهندگان هستند.
*نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویان با کاندیداها در اکثر حوزه‌های انتخابیه دایر است و در حوزه انتخابیه سیستان نیز هر شب دو کاندیداها به سئوالات دانشجویان پاسخ داده و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت سیستان از مشکلات فعلی در بخش‌های کشاورزی، آب و مرز و اشتغال ارائه می‌دهند.
*طوایف مختلف نیز پس از بررسی کاندیداها بیانیه اعضای طایفه خود را در حمایت از کاندیدای مورد حمایت خود در رسانه‌های مجازی منتشر می‌کنند.
*آیت‌الله عباس‌علی سلیمانی و مولوی نذیر احمد سلامی دو نفر از کاندیدهای مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان هستند که با یکدیگر در حال سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و دیدار و گفت‌وگو با مردم منطقه هستند که خود اتحاد و وحدت شیعه و سنی را نشان می‎دهد.
*این همه شور و نشاط و دغدغه مردم در حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان از حضور گسترده و دغدغه‌مند آنها در پای صندوق‌های رای حکایت دارد.
هفتم اسفندماه جاری نمایش دیگری از حماسه‌آفرینی ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان خواهد بود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 427394
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *