۰

انهدام باند 8 نفره سارقان مسلح و کشف 15 فقره سرقت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی استان باند هشت نفره سارقان مسلح منازل و آرایشگاه‌های زنانه در زاهدان منهدم و 15 فقره سرقت نیز کشف شد.
انهدام باند 8 نفره سارقان مسلح و کشف 15 فقره سرقت در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از منازل، آرایشگاه‌های زنانه و مغازه‌ها در سطح شهرستان زاهدان اکیپی از کارآگاهان مجرب تشکیل شده و پس از بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی به دست داشتن یک باند هشت نفره در این زمینه اطلاعاتی به دست آوردند.
این مسئول بیان کرد: کارآگاهان پلیس پس از شناسایی اعضای این باند طی چند عملیات هماهنگ این متهمان را در مخفی‌گاه‌شان دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری از جمله سرقت و اعتیاد هستند، گفت: ماموران در بازرسی دقیق از مخفی‌گاه این متهمان چند قبضه سلاح گرم غیرمجاز و اموال مسروقه شامل چندین قطعه طلا، گوشی تلفن همراه را کشف کردند.
ملاشاهی گفت: این سارقان در تحقیقات تخصصی پلیس به 15 فقره سرقت مسلحانه مغازه و منزل و آرایشگاه‌های زنانه در زاهدان اعتراف کردند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 427401
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *