۰

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان: به آیت‌الله جنتی رای می‌دهم

فاطمه ذوالقدر در پاسخ به سوالی درباره اینکه «آیا حاضرید برای محکوم کردن دخالت‌های اخیر انگلیس، به آیت‌الله جنتی رای بدهید؟» گفت: بله ما حاضر هستیم این‌ کار را انجام بدهیم.
عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان: به آیت‌الله جنتی رای می‌دهم
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، فاطمه ذوالقدر عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا حاضرید برای محکوم کردن دخالت‌های اخیر انگلیس، به آیت‌الله جنتی رای بدهید؟" گفت: بله ما حاضر هستیم که این‌کار انجام بدهیم. ما مشکلی با نظام و انقلاب نداریم و آقای جنتی هم جزو همین نظام و انقلاب است.
وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص خالی بودن لیست اصلا‌ح‌طلبان از کاندیداهای اقتصاددان اظهار داشت: شاید از میان خانم‌ها کسی نباشد ولی در میان آقایان هستند کسانی که حوزه‌ کاری آن‌ها اقتصاد است. خانم جلودارزاده در بین خانم‌ها هستند و در بین آقایان هم آقای هاشم‌زایی و نجفی را داریم که مهندس هستند و می‌توانند در زمینه اقتصادی موثر و مفید باشند.
عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان با بیان اینکه کارگروه‌هایی در مجلس تشکیل خواهد شد تا این کمبود را جبران کنند عنوان کرد:  وضعیت فعلی جبهه‌ اصلاحات خوب است و اگر مردم حضور خوبی داشته باشند اصلاح‌طلبان می‌توانند موفق شوند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 427638
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *