۰
همگام با مردم در انتخابات؛

لیست كانديداهاي شهرستان خاش سبك شد/ رقابت در خاش 2 نفره شد/ ۷ اسفند روز حماسه و انتخاب

فرماندار خاش گفت: 6 نفر در شهرستان خاش از مجموع 8 نفر تاييد صلاحيت شده انصراف دادند و انتخابات در اين شهرستان بين دو كانديدا برگزار مي شود.
لیست كانديداهاي شهرستان خاش سبك شد/ رقابت در خاش 2 نفره شد/ ۷ اسفند روز حماسه و انتخاب
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: انتخابات صحنه ای است که شهروندان با وارد شدن به آن می توانند در عرصه سیاسی و تعیین متصدیان سیاسی مداخله کنند.
 
وي با بیان اینکه سن رای دهندگان 18 سال تمام بوده است، گفت: در این دوره، در هر دو انتخابات، شرط سنی برای رای دهندگان 18 سال است.
 
چاكرزهي افزود: در میان افراد شرکت کننده در انتخابات، حضور با شکوه رای اولی ها می تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخاباتی  موثر باشد.
 
وي با اشاره به تبلیغات منفی بدخواهان نظام جهت عدم حضور مردم در 7 اسفندماه، خاطرنشان كرد: دشمن سعی می کند از هر طریق ممکن و و با خدشه وارد کردن اذهان عمومی و روجیه ناامیدی در ناکارآمدی نظام ایران مردم را از حضور در پای صندوق های رای بی تفاوت کنند.
 
فرماندار خاش بيان كرد: در شهرستان خاش 7 حوزه فرعي و 172 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خاش پیش بینی شده است.
 
وي با بيان اينكه تمامي عوامل و تمهیدات رای اجرای انتخاباتی پرشور مهیا است، تصريح كرد: تمامي امکانات و مفروضات به نحو مطلوب  وشايسته آماده است.
 
رییس ستاد انتخابات شهرستان خاش تعداد کل نیروهای دست اندرکار را بالغ بر دو هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: این افراد در قسمت های اعضای هیات اجرایی، اعضای ستاد انتخابات فرمانداری، نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای، اعضای هیات بازرسی، نیروهای پشتیبانی، انتظامی و محافظان صندوق هستند.
 
وي گفت: در روز هاي گذشته تا امروز 6 نامزدحوزه انتخابیه شهرستان خاش به صورت رسمي انصراف خود را از دهمین دوره انتخابات اعلام کردند.
 
چاكرزهي با بيان اينكه با کناره گیری 6 نامزد از حوزه انتخابیه خاش تنها 2 رقیب در صحنه حاضر بوده و با هم به رقابت می پردازند، افزود: درحالی كه 23 نفر در شهرستان خاش برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند با احرازصلاحیت، رد صلاحیت و انصراف کاندیداها از همان روزهای اول شورانتخاباتی این تعداد امروز به 2 نفر رسيد.
 
وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار خاش باری دیگر به وظیفه ملی خود عمل خواهند کرد و نمایندگان منتخب مردم نیز در قبال رای این مردم مسئول هستند و باید بدانند مسئولیت بزرگی متوجه آنهاست.
 
به گزارش تفتان ما، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و  یک نفر به انتخاب مردم از حوزه انتخابیه شهرستان خاش شامل «شهر خاش، بخش های مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، میرجاوه، کورین و نصرت آباد» به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 427663
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *