۰

فعالیت۶۵۰ مبلغ و مبلغه ویژه ایام فاطمیه دوم در سیستان و بلوچستان

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به‌ مناسبت ایام فاطمیه دوم ۵۳۰ مبلغ و۱۲۰مبلغه در مناطق مختلف روستایی و شهری سیستان و بلوچستان فعالیت تبلیغی می‌کنند.
فعالیت۶۵۰ مبلغ و مبلغه ویژه ایام فاطمیه دوم در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام رجبعلی آدینه‌پورباقری اظهار کرد: 250 مبلغ و مبلغه اعزامی در ایام فاطمیه دوم از 30 جمادی الاول تا چهارم جمادی الثانی مصادف با 20 تا 24 اسفند در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر این مبلغان، حدود 400 مبلغ بومی نیز در ایام فاطمیه دوم در سراسر این استان فعالیت می‌کنند.
آدینه‌پور ادامه داد: تبیین جایگاه والای شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) و خدماتی که ایشان به دین خدا و جهان بشریت داشته‌اند از جمله اهداف مبلغان اعزامی است.
مسئول امور مبلغان اداره‎‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مبلغان در مدت تبلیغ خود با برگزاری گفتمان‎های دینی و برنامه‎های قرآنی به آشنا کردن جامعه با فرهنگ فاطمی می‎پردازند.
وی افزود: اهتمام جدی در انعکاس و اطلاع‌رسانی فرمایشات رهبر معظم رهبری در مجالس و اجتماعات فاطمی، بیان احکام شرعی، تبلیغ چهره به چهره، ذکر فضایل اهل بیت(ع) به‌ویژه حضرت زهرا(س) و تبیین مسائل روز از جمله موضوعاتی است که مبلغان و مبلغات اعزامی باید در این ایام به آن بپردازند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 428087
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *