۰

توسعه سیستان و بلوچستان مستلزم همکاری همه گروه‎ها و اقشار مردم است

منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زاهدان و استان سرافراز سیستان و بلوچستان همکاری و همگرایی همه گروه‌ها، اقشار و اقوام و مذاهب را می‎طلبد.
توسعه سیستان و بلوچستان مستلزم همکاری همه گروه‎ها و اقشار مردم است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حسینعلی شهریاری در پیامی به مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پرشور مردم آگاه و همیشه بیدار با شکوه کم نظیر برگزار شد و یکبار دیگر نشان داد که مردم سیستان و بلوچستان هیچ فرصتی را برای مستحکم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامى از دست نمی‌دهند.
منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم شیعه و سنی استان در انتخابات اخیر برگ زرینی دیگر از ولایت پذیری و لبیک جانانه به رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشید و سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده شد.
وی ادامه داد: همه خواص باید حضور همدلانه و صمیمانه مردم شیعه و سنی را پای صندوق‌های رای پاس داشته و از خدمت صادقانه و جهادی به این مردم شریف و کم توقع دریغ نورزند.
وی بیان کرد: حماسه حضور گروه‌ها و اقشار مختلف شیعه و سنی در انتخابات تصویری زیبا از آزادی برای حق تعیین سرنوشت در سایه نظام اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه را به جهان اسلام و کل عالم مخابره کرد که البته مشتی کوبنده نیز به یاوه گویی‌های عوامل استکبار در داخل و خارج از کشور بود.
شهریاری اضافه کرد: بی شک پیروز واقعی این انتخابات در وهله اول رهبر معظم انقلاب و مردم هستند و شکست خورده واقعی این صحنه بزرگ سیاسی دشمنان جمهوری اسلامی هستند.
وی گفت: به همین دلیل باید همه یکبار دیگر به هم یادآور شوند که قدردان این نظام الهی و رهبر فرزانه آن باشیم که رهنمودهای پیامبرگونه ایشان چراغ راه ملت و ضامن سعادتمندی و وحدت همه اقوام ایرانی است.
منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینجانب ضمن تشکر فراوان از حسن اعتماد دگر باره عموم مردم زاهدان که برای چهارمین بار اجازه رفتن به مجلس شورای اسلامی را به این خادم خود دادند، اعلام می کنم که از امروز رقابت پایان یافته و دست همگان را برای همکاری و همفکری برای ساختن استانی آباد می‌فشارم.
وی تاکید کرد: بی شک ساختن و توسعه زاهدان و استان سرافراز سیستان و بلوچستان همکاری و همگرایی همه گروه‌ها، اقشار و اقوام و مذاهب را می‎طلبد، همه دلسوزان باید بدانند که این دست‌های گره خورده به هم خواهد بود که می‌تواند موانع بزرگ پیشرفت این استان مظلوم و همچنان محروم را از سر راه بردارد.
شهریاری افزود: اینجانب همچنین ضمن دریافت پیام مردم زاهدان از انتخاب مجدد خادم خود، که آن را مدیون آرای عموم مردم شیعه و سنی زاهدان هستم، با استعانت از خداوند متعال این اطمینان را می‌دهم که همچنان در راستای خدمت به مردم عزیز زاهدانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره سرباز خوبی برای رهبر معظم انقلاب در سنگر مجلس شورای اسلام باشم.
وی گفت: بار دیگر تأکید می‌کنم که همچنان هر کسی را که در چارچوب انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب، امام و رهبری حرکت کند، موظف به یاری و همدلی می‌‍دانم و کسانی را که اصول این نظام الهی را زیر پا بگذارد قطعا موظف به مقابله خواهم بود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین جا به منتخبین دیگر شهرهای استان مرزدار سیستان و بلوچستان که از مردم آن شهرها توانسته اند رای اعتماد بگیرند نیز تبریک گفته و امیدوارم که با همدلی و همزبانی مجمع نمایندگان منتخب استان روزهای خوبی را برای همه مردم شیعه و سنی استان رقم بزنیم.
وی گفت: در پایان از همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‎اند، سپاسگزاری کرده و از طرف عموم مردم نیز به خاطر پاسداشت رای آنها کمال تشکر را داشته باشم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 428193
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *