۰

برخی می‌خواهند مجلس را به نفع یک جریان خاص مصادره کنند/ تفاوتی بین رأی پایتخت‌نشینان و شهرستانی‌ها وجود ندارد؛ هرگونه اهانت به هموطنان محکوم است

نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس در مجلس دهم گفت: برای حزب موسوم به حامیان دولت، اهمیت حفظ وحدت و همدلی در این برهه زمانی حساس را یادآوری می کنیم. زمان مبارزات سیاسی و انتخاباتی به پایان رسیده است و باید همه با هم مجلسی متحد و به دور از درگیری های حزبی در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تشکیل دهیم.
برخی می‌خواهند مجلس را به نفع یک جریان خاص مصادره کنند/ تفاوتی بین رأی پایتخت‌نشینان و شهرستانی‌ها وجود ندارد؛ هرگونه اهانت به هموطنان محکوم است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از فریادها، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده منتخب مردم فریمان، سرخس، رضویه و احمدآباد در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه، ضمن تاکید بر افزایش آمار مشارکت مردم، حماسه هفتم اسفند را نشانه رشد و بالندگی سیاسی نظام دانست و اظهارداشت: آمار بالای مشارکت مردم که از دوره های قبل نیز بیشتر بوده است، پایه های این نظام را ـ که در عمق اعتقاد ملت جای دارد ـ مستحکم تر خواهد کرد.
 
وی افزود: انتخابات هفتم اسفند، نماد دموکراسی، جمهوریت و مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و مطمئناً به پشتوانه این آراء، نمایندگان مجلس توان مدیریتی و سیاسی بیشتری پیدا خواهند کرد.
 
اکثریت نمایندگان مجلس ولایتمدار و انقلابی هستند
 
قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس آتی مجلس وکیل الدّوله ها خواهد بود یا نه خاطرنشان کرد: برنده مطلق انتخابات مردم بودند اما متاسفانه برخی رسانه های خاص با همه توان قصد غنیمت جمع کردن از نتایج را داشته و می خواهند مجلس را به نفع یک جریان خاص مصادره کنند. این رسانه ها و جریان ها بدانند که ملت انقلابی و ولایتمدار ایران، نمایندگان انقلابی و ولایتمداری را به مجلس فرستاده است که از لحاظ تعدادی نیز در اکثریت هستند.
 
وی ادامه داد: برای نمایندگان جریاناتی که قصد غنیمت گیری از نتایج انتخابات را دارند، یادآوری می کنیم که شما نماینده قانون هستید و باید تمامی رفتارهای شما نیز منطبق بر قانون اساسی باشد؛ از این رو، شاید لازم باشد دوباره قانون اساسی را مرور کنند.
 
وقت حل مشکلات معیشتی مردم فرارسیده است
 
نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس با تبیین اهمیت جایگاه وحدت و انسجام در بین نمایندگان ملت تصریح کرد: بحمدالله انتخابات 7 اسفند به صورتی باشکوه برگزار شد. برای حزب موسوم به حامیان دولت، اهمیت حفظ وحدت و همدلی در این برهه زمانی حساس را یادآوری می کنیم. زمان رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و باید همه با هم مجلسی متحد و به دور از درگیری های حزبی در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تشکیل دهیم.
 
وی تاکید کرد: پیاده سازی مبانی اقتصادمقاومتی و خارج کردن کشور از رکود تنها با وحدت و همدلی همه جناح ها میسر است؛ از این رو، باید به احترام آراء مردم، دست به دست هم بدهیم و به وعده های انتخاباتی عمل کنیم.
 
عده ای تصور می کردند رفع مشکلات منوط به رفع تحریم ها است
 
دکتر قاضی زاده گفت: برداشته شدن تحریم ها دردی از ملت دوا نکرد؛ زیرا زیرساخت های لازم برای بهره برداری از برکات رفع تحریم ها فراهم نبود. عده ای که تصور می کردند رفع همه مشکلات منوط به رفع تحریم ها است، از اهمیت زیرساخت های کشور غافل هستند. بهره برداری از رفع تحریم ها، خود نیازمند ایجاد امکانات و پتانسیل هایی است تا فضای اقتصادی برای سرمایه گذار داخلی و خارجی جذاب باشد.
 
وی بیان کرد: رویکرد اقتصادی جبهه اصولگرایی بر توجه ویژه به بخش صنعت و کشاورزی معطوف شده است. در شرایط فعلی، کشاورزان، دامداران و صنعتگران داخلی نیازمند اعطای تسهیلات ویژه هستند تا بتوانند پس از فشارهای ظالمانه اقتصادی، روی پای خود بایستند و چرخ تولید داخلی را بچرخانند.
 
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اهانت به شهروندان ایرانی و تبعیض گذاشتن میان تهرانی ها و شهرستانی ها اظهارداشت: هر شهروند تهرانی ـ همچون یک هموطن که در دورافتاده ترین روستاها زندگی می کند ـ یک حق رای دارد و از این منظر تفاوتی میان این دو وجود ندارد. قائل بودن به تبعیض میان شهروندان هر شهر با سایر مناطق و در حالت کلی، اهانت به هر ایرانی خودبخود باطل است.
 
وی در انتها گفت: بسیاری از کاندیداهایی که از حوزه های انتخابیه شهرستان ها به مجلس راه یافته اند، مدت ها در تهران سابقه فعالیت مدیریتی و سیاسی دارند و یا بسیاری از نمایندگان تهرانی، اصالتی شهرستانی دارند. از این بابت، هیچ معیاری برای تفکیک نمایندگان به دسته بندی های سلیقه ای وجود ندارد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 428226
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *