۰

رصد تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا/نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس 40 هزار سرباز ‌شهید تقدیم انقلاب کرد‌‌

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس 40 هزار سرباز ‌شهید تقدیم انقلاب کرد‌‌.
رصد تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا/نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس 40 هزار سرباز ‌شهید تقدیم انقلاب کرد‌‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
پیش از ظهر امروز در دومین یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل رشادت‌های سربازان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 46 هزار سرباز و نیروی کادر در طول جنگ و دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در شکست دشمنان داشته است.

‌وی با بیان اینکه 40 هزار نفر از شهدای نیروی زمینی ارتش را سربازان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: ‌از آنجایی که سربازان از جایگاه ویژه‌‌ای در ارتش برخوردارند و بدنه اصلی را ‌تشکیل می‌دهند یادواره سربازان شهید در سیستان و بلوچستان امروز برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود راهبرد جدید آمریکا را مذهب علیه مذهب برای جلوگیری از شکل‌گیری قطب بزرگ جهان اسلام دانست و اظهار داشت: ‌در این شرایط قطعا حفظ وحدت شیعه و سنی رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروز تمرکز دشمن بر روی جنگ نرم است و با جنگ نرم دارد برای آینده کار می‌کند، خاطرنشان کرد: ‌در این راستا سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام دا‌ده ‌و شبکه‌های واتساپ، تلگرام، ماهواره‌ها و همه و همه برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.
امیر پوردستان با بیان اینکه تعدد شبکه‌های ماهواره‌ای فقط و فقط برای تضعیف چهره اسلام و کم‌رنگ کردن سبک زندگی اسلامی است‌، تاکید کرد: بحث جنگ نرم دشمن بسیار جدی است و ما باید خانواده‌هایمان را از شر جنگ نرم دشمن حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیر به سزایی در ایجاد و ارتقای روحیه استکبار‌ستیزی و فرهنگ ایثار و شهادت دارد که در مقابل جنگ دشمن است.‌
وی با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا توسط نیروهای مسلح کشورمان رصد شده و توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل می‌شود، گفت: دشمنان امروز نقطه امنی ندارند.
 
ادامه دارد...
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 428321
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *