۰

کسب 31 رتبه برتر فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه 2 زاهدان در مسابقات پرسش مهر ‌

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان از موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری و کسب 31 رتبه برتر خبر داد‌.
کسب 31 رتبه برتر فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه 2 زاهدان در مسابقات پرسش مهر ‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حسن بروشکی ‌اظهار داشت: شانزدهمین دوره پرسش مهر در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان و در 25 گرایش با موضوع «پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، فرصت‌های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم» برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان گفت: این مسابقه در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که بخش فرهنگی شامل آثار ادبی از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی، سخنوری، رسانه و فضای مجازی، وبلاگ، هنرهای آوایی و سرود همگانی بود.
بروشکی افزود: بخش هنری نیز ‌در گرایش‌های تصویرسازی، پوستر، عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه، مستند، داستانی، پویانمایی و نمایش‌نامه نویسی برگزار شد‌.
براساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، وی تصریح کرد‌: از مجموع 100 رتبه اعلام شده 31 رتبه برتر جشنواره پرسش مهر به فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه 2 زاهدان رسید‌.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 428325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *