۰

تجلیل از 3 اثر برگزیده جشنواره علمی حقوق در سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان از برگزیده شدن 3 اثر در جشنواره علمی حقوق سیستان و بلوچستان خبر داد.
تجلیل از 3 اثر برگزیده جشنواره علمی حقوق در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رضا لکزایی ظهر امروز در جشنواره علمی حقوق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتقای سطح علمی و توانمندسازی پژوهشی حقوقدانان بسیجی از اهداف مهم سازمان است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف ارتقای سطح علمی و توانمندسازی پژوهشی حقوقدانان بسیجی در استان برگزار شده است، افزود: محورهای این جشنواره حقوق عمومی، حقوق خانواده و حقوق جزا و جرم‌شناسی بود.
لکزایی افزود: در بخش حقوق عمومی دو محور جایگاه ولی‌فقیه در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران و حدود و اختیارات شورای نگهبان در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران و در بخش حقوق جزا و جرم شناسی دو محور کارکردهای الگوی خانواده مسلمان در پیشگیری از وقوع جرم و بررسی راهکارهای موثر در پیشگیری از فساد اداری و رانت‌خواری و در بخش حقوق خانواده دو محور تحلیل جایگاه زن و مرد در نظام حقوقی اسلامی با توجه به تفاوت احکام آن و بررسی راهکارهای حقوقی مقابله با افزایش طلاق‌های توافقی محورهای مهم این جشنواره بود.
وی گفت: از تعداد آثار ارسال شده تعداد 3 اثر برتر و برگزیده شناخته شد که امروز با حضور رئیس کل دادگستری از صاحبان این آثار قدردانی شد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 428440
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *