۰

‌شهید میر‌حسینی‌ در سخت‌ترین شرایط ‌دفاع مقدس گره‌های کور جنگ را باز می‌کرد‌

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید میر‌حسینی‌ در سخت‌ترین شرایط ‌دفاع مقدس گره‌های کور جنگ را باز می‌کرد‌.
‌شهید میر‌حسینی‌ در سخت‌ترین شرایط ‌دفاع مقدس گره‌های کور جنگ را باز می‌کرد‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار حسین معروفی ‌با بیان اینکه شهید میرحسینی یک اسطوره در دفاع مقدس بود، اظهار داشت: از ویژگی‌های شخصیتی شهید میرحسینی رعایت دستورات الهی، اطاعت از قرآن و حسن ظن به خداوند متعال و ائمه بود که این شخصیت او را اسطوره‌ای در دفاع مقدس کرد.
وی ادامه داد: توسل، توکل و عشق به امام سبب شد تا این سردار بزرگ بتواند در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس گره‌های کور جنگ را در مسیر و ماموریت لشکر ثارالله باز کند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یکی از راه‌های یاد و ادامه راه شهدا را حفظ آرمان آنها عنوان کرد و افزود: حفظ فرهنگ جهاد و شهادت، مقاومت، استکبا‌رستیزی، بیگانه‌ستیزی، خدمت به مردم، مکتبی بودن و مردمی بودن در نظام اسلامی آرمان شهداست که حفظ این آرمان‌ها سبب مصونیت کشور و جامعه اسلامی است که امروز بیش از هر زمان به این فرهنگ نیاز داریم.
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان؛ ‌سردار قاسم میرحسینی، از فرماندهان توانمند دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در سن ‪22‬ سالگی به‌عنوان قائم مقام لشکر 41 ثارالله معرفی شد، وی در عملیات کربلای پنج در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 428540
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *