۰

وقتی بی‌.بی.سی دایه دلسوزتر از مادر می‌شود!

آمریکاوانگلیس هیچ‌گاه دلسوز دین و دنیای ما نبوده‌اند و نخواهند بود؛ آن‌ها از راه‌یافتن نمایندگانی انقلابی، دین‌دار و وطن‌دوست به نهادهای عالی نظام خرسند نمی‌شوند...
وقتی بی‌.بی.سی دایه دلسوزتر از مادر می‌شود!
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ "جهان هستی" نوشت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، توطئه‌های دشمنان خارجی و همسویان داخلی‌شان برای جهت‌دهی و تاثیرگذاری بر نتایج دو انتخابات مورد اشاره فزونی گرفته است؛ ‌به گونه‌ای که بوق‌های تبلیغاتی متعلق به نظام سلطه از جمله رادیو بی‌.بی.سی در اقدامی گستاخانه و موهن به شرافت ایرانیان، به حمایت علنی از یک لیست مشخص روی آورده‌اند!

آن‌ها در رویکردی توهین‌آمیز و متضاد با روحیه غیرتمندانه ملی ایرانیان، از رای‌دهندگان می‌خواهند تا در انتخابات مجلس به لیست متعلق به طیف خاصی رای دهند که ‌فاصله معناداری با آرمان‌های ملی و دینی دارند و چشم‌دوختنشان به دست‌های بیگانه چندان از چشم‌ها دور نمانده است.

آن‌ها و به طور ویژه رسانه متعلق به روباه پیر انگلیس همچنین رای‌دهندگان را ترغیب می‌کنند تا در انتخابات خبرگان هم به لیستی خاص منسوب به یکی از چهره‌های موردعلاقه فتنه‌گران رای‌ دهند؛ همان چهره‌ای که متاسفانه در سال‌های اخیر فاصله معناداری از آرمان‌های اصیل انقلاب پیدا کرده و مواضع و رویکرد ناصواب وی در فتنه 88  و بعد از آن، برق‌‌های شادی را بر چشمان بدخواهان نظام و ملت نشاند.

لیست مورد حمایت بی‌.بی.‌سی در اقدامی معنادار، سه تن از عالمان برجسته را که در سال‌های گذشته بخصوص در دوران فتنه 88 به‌سان عمار رهبری در عرصه روشنگری درخشیده‌اند، تحریم کرده و کسان دیگری را جایگزین کرده است.

رسانه روباه پیر انگلستان هم در تبلیغاتی سنگین از واجدان شرایط رای در تهران خواسته است تا به حضرات محمدتقی مصباح یزدی، محمد یزدی و احمد جنتی رای ندهند؛ دقیقا سه فقیه بزرگواری که در سال‌های اخیر با تمام توان وارد میدان دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه و دین و شرافت مردم کشورمان وارد شده‌اند و انبوه هجمه‌ها و شانتاژها هم نتوانسته است در عزم استوار آنان خللی وارد کند.

در این میان تشخیص تکلیف مردم و عمل به آن، چندان دشوار نیست. آمریکای جنایتکار و انگلیس فریبکار هیچ‌گاه دلسوز دین و دنیای ما نبوده‌اند و نخواهند بود؛ نه دلسوز دین ما هستند و نه حتی دلسوز دنیای ما. آن‌ها هرگز از راه‌یافتن نمایندگانی انقلابی، دین‌دار و وطن‌دوست به نهادهای عالی نظام خرسند نمی‌شوند؛ از این رو با تمام توان می‌کوشند تا حد‌امکان کسانی به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه یابند که یا به طور مستقیم منافع آنان را پی گیرند، و یا برآیند مواضع و عملکردشان-ولو در میان‌مدت و بلندمدت- در خدمت اهداف آمریکا و انگلستان باشد. در این واقعیت تردیدی هست؟! نیست.
 

بنابراین رای‌دهندگان کافی است بدانند رای‌دادن به چه کسانی موجب خوشحالی دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب می‌شود، تا مطلقا به آنان رای ندهند؛ و رای‌دادن به چه کسانی اسباب عصبانیت بدخواهان نظام و ملت را فراهم می‌آورد تا به آن‌ها رای بدهند.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای دادن به نامزدهای اصولگرای راستین مورد حمایت امنای شهر و منطقه خاری است در چشمان دشمنان قسم‌خورده‌ای چون شیطان بزرگ و روباه پیر. در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز رای‌دادن به نامزدهای انقلابی وامتحان‌داده موجبات نومیدی و حسرت دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را فراهم می‌کند. آن‌ها همسو با جریان‌ نامتجانس با انقلاب، از مردم خواسته‌اند تا به طور خاص به آقایان مصباح یزدی، جنتی و یزدی رای ندهند؛ و طبیعی است رای قاطع به این سه فقیه وارسته و انقلابی به سان سیلی پرمعنا بر صورت دشمنان و اذنابشان فروخواهد آمد.

فرمایش اخیر رهبری را آویزه گوش‌ها می‌کنیم که فرمودند:

«رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل می‌دهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی می‌خواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا می‌کرد و از او می‌پرسید که این کار را بکنم یا نکنم. انگلیس‌ها یک روزی این‌جور در امور کشور دخالت می‌کردند؛ بعد هم آمریکایی‌ها، یک مدّتی هم هر دو؛ امروز این دست‌ها قطع شده است.»

ایشان در ادامه درباره واکنش مردم به این مواضع رسانه‌های دشمن انقلاب فرمودند: «امروز جلوی این دخالت‌ها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بیداری مردم؛ دلشان تنگ شده، حالا از راه رادیو به مردم دارند دستور می‌دهند به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید. این‌که ما عرض می‌کنیم در انتخابات، مردم با بصیرت، با آگاهی، با دانایی وارد بشوند، به‌خاطر این است؛ بدانند دشمن چه می‌خواهد؛ وقتی شما دانستی دشمن چه می‌خواهد، عکس او عمل می‌کنی؛ معلوم است.»

پاسخ کوبنده به گستاخی موهن رسانه روباه پیر، درسی فراموش‌نشدنی به بدخواهان خواهد داد. ان شاء الله.

مرتضی فیروزآبادی
 

 انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 428716
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *