۰

نیروی انتظامی با تمام توان آماده تامین و حفظ نظم و امنیت کشور است

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با تمام توان آماده حفظ و تامین و ارتقا امنیت مردم کشور است و تقدیم بیش از 10 هزار شهید نیروی انتظامی گواهی بر این ادعا است.
نیروی انتظامی با تمام توان آماده تامین و حفظ نظم و امنیت کشور است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، دقایقی پیش مراسم یادواره 2 هزار شهید نیروی نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤلان و خانواده‌های معظم شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آغاز شد.
فرمانده ناجا در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای حفظ و ارتقا امنیت با تمام توان در خدمت مردم کشور است.
سردار حسین اشتری افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اقتدار نیروی انتظامی باید حفظ شود و این باید مجموعه مظهر اقتدار باشد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود بیش از 19 هزار شهید در کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که نشان از اقتدار و آمادگی جانفشانی ماموران نیروی انتظامی دارد.
فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل اشرار و کاروان‌های مواد مخدر و باندها و شبکه‌های جرایم سازمان یافته و در مقابل همه کسانی که حقوق مردم را ضایع می‌کنند برخورد می‌کند.
این مسول با تاکید بر اینکه باید همیشه با روی گشاده و مهربانی با مردم برخورد کنیم گفت: مهمترین سرمایه ناجا اعتماد مردم است.
ادامه دارد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 428898
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *