۰

پیروزی ملت ایران در مقابل تکفیری‌ها حاصل تفکر انقلابی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران در این زور آزمایی حاصل تفکر انقلابی است.
پیروزی ملت ایران در مقابل تکفیری‌ها حاصل تفکر انقلابی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی‌ در همایش نقش ائمه جمعه و جماعات نخبگان و سران طوایف شیعه و سنی در مقابله با جریانات تکفیری گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران در این زور‌آزمایی حاصل تفکر انقلابی است.
وی افزود: انتخابات 7 اسفند صحنه زورآزمایی احزاب کشور نبود بلکه رویارویی انقلاب اسلامی و حوزه نظری انقلابی و نظام سیاسی رهبر انقلاب با استکبار جهانی بود که حضور پرشور ملت ایران جوابی دندان‌شکن و مهر تایید دوباره بر نظام جمهوری اسلامی ایران زد.
وی با بیان اینکه مردم سیستان شهید میرحسینی را با جانشینی لشکر ثارالله می‌شناسند، افزود: در خصوص سایر مولفه‌های زندگی شهید میرحسینی کمتر سخن شنیده می‌شود، باید گفت سردار میرحسینی یک بار هم در طول جنگ نترسید و به‌ عنوان شجاع‌ترین مرد لشکر ثارالله معروف بود.
فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: وفاق ملی وحدت و همبستگی به خاطر خدا یکی از پایه‌ها و ضلع‌های پیروزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.
وی اقتدار حزب‌الله لبنان را نتیجه پیروی از منش و روش‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در عراق هم اگر جلوی حرکت اولیه و شتابان گروه تکفیری گرفته شد دلیلش همان الگوی لبنان است علما تشیع و تسنن گوش به فرمان لباس رزم پوشیدند و مقابل دشمن ایستادند.
فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: اگر امروز 6 کشور قدرتمند دنیا در مقابل ما می‌نشینند و مذاکره می‌کنند این نشانه بزرگی ملت ایران است.
وی به هوشمندی و پای کار بودن ملت ایران اشاره کرد و گفت: قابلیت‌های بزرگی ملت ایران که دشمن را مجبور کرده جنگ نیابتی و روانی راه بیندازد هوشمندی و پای کار بودن ملت ایران و در صحنه ماندن مردم است.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: هیچ ملتی در دنیا سابقه ندارد 37 سال مبارزه کند و محاصره شوند، جنگ اقتصادی را تحمل کند و باز هم بگوید این انقلاب بر حق است.
سردار معروفی گفت: در حوزه هسته‌ای بحث دنیا امروز ساخت موشک نیست بلکه دعوای اصلی آنها با ما سر دانش است وقتی امروز یک جوان 30 یا 35 ساله می‌شود دانشمند هسته‌ای که یک تنه تمام دنیا را به زانو در‌می‌آورد آنها هراسان می‌شوند.
وی با بیان اینکه باور انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت در همه سطوح را هموار کرد گفت: اگر نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه و در دنیا و هوشمندی بالای نظام جمهوری اسلامی و رهبری نبود معلوم نبود امروز غرب آسیا چه اتفاقی می‌افتاد.
فرمانده سپاه سلمان گفت: قاسم سلیمانی نماد تمام انقلابیون و نماد مبارزه‌گری در مقابل استکبار و کفر است.
سردار معروفی در پایان با یادآوری اینکه همه باید مبلغ دین باشیم و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم گفت: امروز نباید از دنیا عقب بمانیم و با ریزبینی اتفاقات دنیا را رصد کنیم تا تحلیل درستی برای مردم و مخاطبان داشته باشیم وظیفه ما خیلی سنگین است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 428996
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *