۰
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما خبر داد؛

غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + عكس

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از غرق شدن غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ خاش از توابع بخش نوك آباد اين شهرستان خبر داد.
غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + عكس
محمدامين حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما از غرق شدن دو نفر در سد خاکی خبر داد و اظهار كرد: با اعلام خبر مبنی بر غرق شدن پدر و پسر توسط پلیس، نیروهای امدادی هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
 
وي افزود: این حادثه در سد خاکی روستای دجنگ از توابع بخش نوك آباد خاش رخ داده است.
 
حسين زهي با بيان اينكه یک خانواده از شهرستان خاش کنار یک بند خاکی پر از آب باران در محور خاش به زاهدان توقف كردند، گفت:  غافل شدن پدر و مادر از فرزند سبب شد که فرزند آنها داخل بند خاکی پر آب سقوط کند و جانش را از دست بدهد.
 
وي ادامه داد: پدر فداكار اين فرزند به جهت نا آگاهی از منطقه و نا آشنایی با فن شناگري نیز نتوانست به نجات او کمک کند و متاسفانه خودش در باتلاق مرگ گرفتار  و به دلیل خفه شدن در آب جان خود را از دست داد.
 
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش بيان كرد: بعد از چندین ساعت تلاش پرسنل شهرداري نوك آباد و جمعيت هلال احمر جسد پیدا شده و به بیمارستان امام خميني(ره) خاش منتقل شد.
 
وي اذعان كرد: با همت و تلاشهاي  مسئولان محلی یک دستگاه لودر جهت شکافتن سد به محل اعزام شدند و تلاشهای راننده لودر شهرداری سبب شد که سد شکافته شود و جنازه این فرد به بیرون سد هدایت شود.
 
حسين زهي خاطر نشان کرد: سد خاکی روستای دجنگ به دلیل نداشتن حفاظ و ایمنی برای تفریح همشهریان خطرناک است.
 
وي ضمن تقدير و تشكر از شهروندان در راستاي همكاري با نيروهاي امدادي، تأكيد كرد: خانواده‌ها در هنگام مراجعه به تفرجگاه‌ها و سدها و ديگر اماكن تفريحي مراقب فرزندان خود باشند و از انجام اعمال خود سرانه آنها جلوگيري كنند تا شاهد بوقوع پيوستن چنين حوادث تلخ و ناگواري نباشيم.
 
گفتني است، در اين حادثه علی محمدی فر کارمند بنیاد مسکن خاش و فرزندش فوت كردند.
 
به گزارش  تفتان ما، در چندماه گذشته اين دومين حادثه مشابه است كه در اين شهرستان اتفاق مي افتد و در چندماه اخير فردي  در داخل یک حوزچه پر آب در حاشيه تفتان غرق شد.
 
روستای دجنگ در 45 کیلومتری محور زاهدان به خاش و در بخش نوك آباد اين شهرستان قرار دارد.
 

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 429043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *