۰

برگزاری نشست هم‌اندیشی خبرگزاری فارس و روابط‌عمومی‌های ادارات چابهار

با حضور مسئولان کشوری و استانی، نشست هم‌اندیشی خبرگزاری فارس و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان چابهار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی خبرگزاری فارس و روابط‌عمومی‌های ادارات چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز با حضور حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، احمدعلی موهبتی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نشست هم‌اندیشی خبرگزاری فارس و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان چابهار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مدیر خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار کرد: خبرگزاری فارس در این استان با تولید و پوشش و تهیه حدود پنج عنوان خبر و گزارش در سال جاری در کنار سایر رسانه‌ها برای تشریح ظرفیت‌ها و بیان مشکلات منطقه همواره تلاش می‌کند.
شیبا سرگزی افزود: قطعاً بدون تعامل و همکاری بین بخشی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها انعکاس رویدادهای مختلف و تشریح خدمات نظام کار دشواری است و می‌طلبد این دو مجموعه با تعامل و همکاری مستمر صدای رسای مردم و مجموعه خود باشند.
وی ادامه داد: در طول سال جاری برخی از مدیران روابط عمومی‌های ادارات و دستگاهای مختلف ارتباط و تعامل سازنده در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف با خبرگزاری فارس در این استان داشته‌اند که قدردانی از زحماتشان قطعاً تأثیر بسزایی در ایجاد انگیزه برای تعامل بیشتر آنها با رسانه به ویژه خبرگزاری فارس دارد.
مدیر خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نظیر این نشست هم‌اندیشی و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر در سال آینده در سایر شهرستان‌های این استان برگزار و از تلاش و زحمت مدیران روابط عمومی‌های ادارات استان تجلیل خواهد شد.

در این نشست پس از سخنرانی مسئولان، تعدادی از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان چابهار به تشریح مشکلات حوزه کاری خود پرداخته و از خبرگزاری فارس، به دلیل برگزاری این نشست هم‌اندیشی قدردانی کردند.
در این نشست ضمن تأکید بر تعامل بیشتر روابط عمومی‌های ادارات و رسانه‌ها از روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان چابهار که بیشترین فعالیت و همکاری را با مجموعه خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان داشته‌اند با اهداء اعطای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 429113
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *