۰

وزش بادشدید و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان هفته در نواحی مرکزی و جنوبی این استان به ویژه شهرستان‎های زاهدان، میرجاوه، خاش، بزمان،دلگان، سراوان، سیب وسوران، مهرستان) وزش باد شدید رخ خواهد داد.
وزش بادشدید و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رضا آزادمنش در زاهدان اظهار کرد: براساس اطلاعیه جوی شماره 34 اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، از روز سه‌شنبه تا پایان هفته در نواحی مرکزی و جنوبی استان (خصوصاً شهرستان‎های زاهدان، میرجاوه، خاش، بزمان،دلگان، سراوان، سیب و سوران، مهرستان) وزش باد شدید از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد و در محورهای مواصلاتی زاهدان-بم و بزمان-بم گردوخاک سبب کاهش دید و اختلال در تردد می‎شود.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به ایام چهارشنبه سوری و روشن کردن آتش، ضروری است اقدامات پیشگیرانه برای هرگونه حادثه احتمالی صورت گیرد.
وی ادامه داد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز عصر تا شب در برخی نقاط مرکزی و نیمه شرقی استان، ارتفاعات تفتان، زاهدان و توابع رگبار باران و رعدوبرق پیش‎بینی می‎شود.
وی با بیان اینکه این سامانه فردا از استان خارج خواهد شد، گفت: در 24 ساعت گذشته زاهدان با 6 درجه سانتیگراد سردترین و زرآباد با 30 درجه سانتی گراد گرمترین نقاط سیستان و بلوچستان است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 429238
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *