۰

تلاش معلمان قرآنی نسبت به جذب استعدادهای قرآنی در بین دانش‌آموزان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: معلمان قرآنی نسبت به شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی در بین دانش‌آموزان همت گمارند.
تلاش معلمان قرآنی نسبت به جذب استعدادهای قرآنی در بین دانش‌آموزان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان حجت‌الاسلام علی خیور در مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان مدارس زاهدان که در محل کانون آزادگان برگزار شد، نسبت به شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانش‌آموزان قرآنی و قرار گرفتن در جمع معنوی برترین‌های دانش‌آموزی در حوزه قرآن، عترت و نماز بر وجود گزاره‌های فراوان کلام‌الله مجید اشاره و قرآن‌کریم را پرمحتواترین کتاب دینی برای بشریت برشمرد.
رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان بیان کرد: الفاظی که برای بشریت در قرآن استفاده شده بسیار بی‌نظیر است و می‌توان گفت که قرآن دارای محتوای ظاهری و باطنی است که انسان را به صورت کامل تحت تاثیر قرار می‌دهد.
خیور از دانش‌آموزان برتر قرآنی خواست که با داشتن توانایی‌های همچون صوت زیبا، حفظ، درک مفاهیم قرآن و دیگر آموزه‌های قرآنی و دینی نسبت به جذب و ترغیب دیگران برای انس با کلام‌الله مجید تلاش کنند.
گفتنی است در پایان مراسم از دانش‌آموزان برتر با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل به‌عمل آمد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 429333
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *