۰

برگزاری نخستین جشنواره برترین‎های صالحین میرجاوه

نخستین همایش تجلیل از برترین‎های صالحین شهرستان میرجاوه با حضور مسئولان و بسیجیان در میرجاوه برگزار شد.
برگزاری نخستین جشنواره برترین‎های صالحین میرجاوه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، نماینده ولی‌فقیه در سپاه میرجاوه ضمن بیان کرامات و ساده زیستی حضرت علی (ع) اظهار کرد: مسئولان و مدیران به دنبال جاه و مقام و منصب نباشند و ساده زندگی کردن و دنیا‌گریزی را از حضرت علی (ع) بیاموزند، تنها راه نجات ایمان و عمل صالح مسئولین است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی گلشاهی ضمن اشاره به فتنه 88، افزود: حب دنیا به مقام و منصب باعث ایجاد حسادت در انسان خواهد شد و حسادت یکی از بزرگ‌ترین رذیلت‌های اخلاقی در وجود انسانهاست، زیاده‌خواهی و حسادت در برخی افراد در ماجرای فتنه 88 باعث شد تا گروهی فریب خورده به خیابان‎ها بیایند و مرتکب اعمال زشت و به‌دور از اخلاق شوند.
وی با اشاره به این موضوع که دنیاطلبی در سران فتنه لطمات و عواقب بدی را به دنبال داشت، اذعان کرد: دشمن در ماجرای فتنه نقاط ضعف جامعه را نشانه گرفته بود و این موضوع باعث شد تا دشمن بیش از پیش گستاخ و جری شود، حتی با گذشت شش سال سران فتنه پی به اشتباه و خطای خودشان نبرده‌اند و از ملت ایران در قبال افکار و رفتار پلیدشان معذرت‌خواهی نکرده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: هدایت و رهبری صالحین، برطرف کردن مشکلات و موانع این حلقات از جمله وظایف مسئولان است، تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان از عمده اهداف شجره طیبه صالحین است.
گفتنی است، در پایان برنامه از حلقه‌های برتر متربیان و سرگروه‎ها با حضور مسئولان و جانشین فرماندهی با لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 429466
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *