۰

سیستان و بلوچستان بهترین وضعیت امنیتی را دارد

معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت در سیستان و بلوچستان به بهترین وضعیت ممکن رسیده بطوریکه در سال‌جاری بهترین وضعیت امنیتی را در این استان شاهد بودیم.
سیستان و بلوچستان بهترین وضعیت امنیتی را دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اصغر میرشکار پیش از ظهر امروز در رزمایش طرح نوروزی دستگاه‌های امدادی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت در سیستان و بلوچستان به بهترین وضعیت ممکن رسیده بطوریکه در سال جاری بهترین وضعیت امنیتی را در این استان شاهد بودیم.
معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این امنیت مرهون تلاش و زحمات نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی و همکاری و تعامل مردم با پلیس است.
این مسئول با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های انجام شده مردم سیستان و بلوچستان بیشترین رضایت را از پلیس داشته‌اند، ادامه داد: این خود افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است.
وی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود سیستان و بلوچستان امسال مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان باشد که لازم است برای آنها سفری ایمن و تعطیلاتی خوب را رقم بزنیم.
میرشکار بیان کرد: باید با امدادرسانی به موقع، رعایت اخلاق و تواضع و میزبانی خوب، سیستان و بلوچستان را به عنوان یکی از استان‌های نمونه و الگو در پایان تعطیلات نوروز معرفی کنیم.
آشکارسازی 18 نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این مراسم از آشکارسازی 18 نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: شش نقطه حادثه‌خیز نیز برطرف شده است.
مسعود مالکی بیان کرد: 12 راهدارخانه و 27 سکوی نماز در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در خدمت مسافران نوروزی قرار دارد.
وی ادامه داد: ایجاد شیار لرزاننده به میزان 65 کیلومتر و جمع‌آوری و بازسازی تابلوها و علائم تخریب شده از دیگر اقداماتی است که راهداران در آستانه تعطیلات نوروز برای رفاه حال مسافران نوروزی و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه انجام داده‌اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم از آمادگی امدادگران این مجموعه خبر داد و گفت: در حوزه جوانان 40 پست ثابت و سیار راهنمای مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی مستقر خواهند شد که 130 نفر در این پست‌ها فعال هستند.
حسن مصفا افزود: 16 پزشک و 237 نفر در 24 محل اسکان اضطراری در تعطیلات نوروز 95 به صورت فعال در محورها حضور دارند.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 429469
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *