۰

فائزه هاشمی به بیرجند رفت/ مسوولان استان از سفر او اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!

سفر فردی که دارای حاشیه‌های زیاد سیاسی است به خراسان‌جنوبی به گونه‌ای مسوولان استان نیز از سفر او اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، جای بسی تأمل دارد که چرا فائزه هاشمی در این زمان به بیرجند آمده و چه برنامه‌ای دارد؟!
فائزه هاشمی به بیرجند رفت/ مسوولان استان از سفر او اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل ازخاورستان، امروز صبح متوجه شدیم فائزه هاشمی رفسنجانی وارد بیرجند شده و هم‌اکنون درحال بازدید از موزه باغ و عمارت اکبریه است.
 
محمد حسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، بابیان‌اینکه فردی که برنامه دارد به ما اعلام می‌کنند گفت: تا این لحظه هنوز برنامه‌ای از سفر فائزه هاشمی به ما اعلام نشده است و الان نیز دقیقا خبر ندارم که آیا آمده یا نیامده است.
 
وی بابیان‌اینکه تا برنامه‌ای اعلام نشود به کسی کاری نداریم و مسوولیتی نداریم افزود: تا این لحظه خبری و اطلاعی از سفر فائزه هاشمی ندارم.
 
جزندری سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: اصلا خبری در خصوص سفر فائزه هاشمی به بیرجند نداریم و کسی با ما در این خصوص صحبتی نداشته است.
 
رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: اطلاعی از برنامه سفر خانم فائزه هاشمی دراستان ندارم و فقط با من برای بازدید از موزه باغ و عمارت اکبریه به عنوان یک شخص هماهنگ کردند.
 
وی افزود: ما مهماندار و دعوت کننده نیستیم و فقط با من برای هماهنگی از موزه تماس گرفتند.
 
دکتر حسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: فائزه هاشمی از طریق ما دعوت نشده است و اطلاعی در این خصوص ندارم.
 
فائزه هاشمی رفسنجانی ازجمله افرادی است که حاشیه‌های زیادی دارد. ازجمله اقدامات او می‌توان به حضورش در بین فتنه‌گران سال 1388 اشاره کرد. فائزه هاشمی از پرکارترین اعضای خاندان هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری بود و در حمایت از کاندیداتوری موسوی سنگ تمام گذاشت. پایان انتخابات برای فائزه هاشمی، پایان فعالیت‌های انتخاباتی‌اش نبود و از همان ابتدا در شکل‌گیری و تداوم تجمع‌ها نقش‌آفرینی ویژه‌ای کرد. او 26 خرداد، یعنی چهار روز پس از انتخابات، در تجمعی روبه‌روی جام‌جم مدعی شد که تمامی ناظران را هنگام شمارش و تجمع آرا بیرون کردند و صندوق‌ها از قبل پر از رأی به احمدی‌نژاد بود! او در عین حال که پایه‌ی انتخابات را مخدوش می‌دانست، تعریض‌هایی هم به رهبر معظم انقلاب داشت. پخش تصاویر حضور فائزه هاشمی در جمع اغتشاشگران خشم عمومی را در پی داشت. روز 30 خرداد 1388، بار دیگر فائزه با شرکت در تجمع دیگری در خیابان آزادی، به تحریک معترضان به تداوم اغتشاشات پرداخت و به همین اتهام دستگیر شد.
 
فائزه هاشمی در ویژه‌نامه نوروزی روزنامه اعتماد اظهار کرد: «یک کاریکاتور برای برابری دیه زن و مرد منتشر کردیم. اگر در متون اسلام تحقیق کنند، "دیه" پایه قرآنی ندارد! معلوم هست این‌ها یا سواد ندارند یا نخواندند و فقط موضوع را سیاسی دنبال کردند برای حمله و شلوغ کاری!»
 
فائزه هاشمی همچنین در مصاحبه با روزنامه فیگارو مدعی شده بود که بهایی‌ها و منافقین انسان‌های بزرگی هستند که برای ایده‌های خود مبارزه می‌کنند.
 
فائزه هاشمی که مدت 6 ماه در زندان به سر برد، گفته بود که زندان تجربه بسیار خوبی بود چراکه با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.
 
وی 20 فروردین 92 در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها و مجاهدینی‌ها و منافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده است.
 
فائزه هاشمی در دوره اصلاحات مدیرمسئول روزنامه زن بود که برخی عناصر معارض با انقلاب را گردهم آورد. از جمله رفتارهای مشکوک وی در این دوره مصاحبه جانبدارانه روزنامه زن با بیوه فراری محمدرضا پهلوی بود.
 
تمجید وی از منافقین در حالی است که این سازمان تروریستی مثل قتل عام 17 هزار شهروند بیگناه ایرانی است اما در فتنه 88 با افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی هم مسیر شد. بهائیت نیز که حزبی ساخته دست استعمار انگلیس است، پیوند عمیق با صهیونیسم و فراماسونری جهانی دارد و به همین اعتبار مقر خود را در فلسطین اشغالی قرار داده است. حامیان این گروه به جای اشاره به خیانت‌های شبکه‌ای اعضا به ملت ایران و جاسوسی برای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی، ادعا می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران با بهائیت صرفا مشکل عقیدتی دارد حال آنکه به رغم انحرافی و جعلی بودن بهائیت، اتهام اصلی عناصر بازداشت جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی است. شبکه مالی بهائیت نیز نقش عمده‌ای در اخلالگری و تروریسم اقتصادی ایفا می‌کند.
 
فائزه هاشمی سال گذشته برای مدتی از سوی کسانی چون عیسی سحرخیز به عنوان رئیس گروهک انجمن دفاع از آزادی  مطبوعات معرفی شد. اعضای این انجمن به دیدار هاشمی رفسنجانی نیز رفتند. سحرخیز ضمن دفاع از بهایی‌ها و همجنس‌بازان، اخیرا در مصاحبه با جرس تصریح کرد اصلاح‌طلبان دیگر مانند اول انقلاب علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.
 
سفر مشکوک فائزه هاشمی به آمریکا در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری و همچنین دفاع او از رسانه سلطنتی انگلیس بی‌بی‌سی، گوشه‌ای از دیگر اقدامات فائزه هاشمی است.
 
سفر ناگهانی فائزه هاشمی رفسنجانی در روزهای پایانی سال 94 و به نوعی در آخرین روز کاری سال 1394 سؤالات زیادی در اذهان مردم ایجاد کرده است.
 
سفر فردی که دارای حاشیه‌های زیاد سیاسی است به خراسان‌جنوبی به گونه‌ای مسوولان استان نیز از سفر او اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، جای بسی تأمل دارد که چرا فائزه هاشمی در این زمان به بیرجند آمده و چه برنامه‌ای دارد؟!
 
رمضانی در ادامه مصاحبه با خبرنگار خاورستان، گفت: آقای شهپر جهت حضور فائزه هاشمی به موزه اکبریه هماهنگ کرده است.
 
به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌های فائزه هاشمی آقای شهپر است. وی از اصلاح‌طلبان تند خراسان‌جنوبی است.
 
هدف از سفر فائزه هاشمی که بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انجام شده، چیست؟
 
چرا او در این زمان وارد استان شده است و با چه کسانی دیدار خواهد کرد؟
 
فائزه هاشمی مسوولیت اجرایی خاصی ندارد که کمکی به بیرجند کند. انتخاب بیرجند با چه هدفی صورت گرفته است؟
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 429498
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *