۰

آمادگی ستادهای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان برای مقابله با حوادث احتمالی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: ستادهای مدیریت بحران شهرستانی تشکیل و هماهنگی لازم برای مقابله با بروز حوادث احتمالی در سطح استان انجام شده است.
آمادگی ستادهای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان برای مقابله با حوادث احتمالی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلامرضا اربابی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ستادهای مدیریت بحران شهرستانی تشکیل و هماهنگی لازم برای مقابله با بروز حوادث احتمالی در سطح استان انجام شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیشتر جاده‌های استان به خصوص نواحی جنوبی در مسیلها قرار دارد، خواستار تذکر و تکرار رعایت مسایل امداد و نجات از طریق مصاحبه در رسانه‌ها به مردم شد.
این مسئول ادامه داد: لازم است تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران لیست کشیک نوروزی کارکنان مربوطه را به اداره کل مدیریت بحران اعلام کنند.
اربابی از دستگاه‌های امدادی خواست: ضمن آمادگی کامل در صورت بروز اتفاق از ظرفیت پیمانکاران در حوزه‎های مختلف استفاده کنند.
مدیرکل هواشناسی  سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تشریح وضعیت آب و هوایی استان در ایام نوروز گفت: خوشبختانه روز یکشنبه اول فروردین 1395 روز آرامی از لحاظ شرایط جوی در کل استان خواهیم داشت.
محمدرضا امیرمرادی همچنین از اجرای طرح تهک جاده‌ای ( توسعه هواشناسی کاربردی)، مختص محورهای هشت‌گانه پرتردد استان برای آگاهی مردم از وضعیت راه‌ها خبر داد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 429568
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *