۰

لزوم رصد برنامه‌های دشمن توسط مسئولان و متولیان فرهنگی

امام جمعه زابل گفت: دشمن برای تمام اقشار کشور برنامه دارد و کسانی که خواهان انجام کار فرهنگی هستند باید برنامه‌های دشمن را رصد کرده و مهندسی معکوس انجام دهند.
لزوم رصد برنامه‌های دشمن توسط مسئولان و متولیان فرهنگی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی (عج) اظهار کرد: در بلوچستان معادن زیادی داریم که خیلی از آن‎ها هرگز استفاده نشده است، لذا باید بتوانیم معادن خود را بشناسیم، کشف کنیم و به آن مرحله برسیم که حتی در معادن خام‌فروشی نکنیم و بتوانیم با تحولی که در این مقوله انجام می‎دهیم از ارزش افزوده آن استفاده کنیم؛ هر چه در این صنعت پیشرفت کرده و به سمت کاهش تکیه بر نفت حرکت کنیم به اهداف بهتر و والاتر می‌رسیم.
وی افزود: ایجاد اختلاف بین دولت‌ها، ملت‎ها و مذاهب به طوری که شیعه و سنی را درگیر کنند و انرژی مسلمانان را کاهش دهند تا صرف مبارزه با استکبار نشود و صرف درگیری با خودشان گردد، ترفند دشمنان است.
امام جمعه زابل ادامه داد: تشکیل جریان‎های تکفیری مثل داعش و نشان دادن چهره خشن از اسلام یکی از برنامه‎های خاص استکبار است تا از ترویج دین اسلام در اروپا و آمریکا جلوگیری شود.
کیخا افزود: خطر نفوذ دشمن جدی است، نفوذ یا موردی است یعنی یکسری افراد را که کمترین خطر آنها به عنوان جاسوس وجود دارد در جاهای مختلف قرار دهند که حداقل خطری که دارند به عنوان جاسوس خبرکشی می‎کنند و اخبار را در اختیار دشمن قرار می‎دهند و خطر اصلی مهره‎های تاثیرگذار در تصمیم‎گیری و تصمیمات هستند که دشمن آنها را در جاهای مختلف حساس قرار دهد.
وی ادامه داد: بعضی‎ها که بسیج و بسیجی را متهم به تندروی می‌کنند و زیر سئوال می‎برند و طرح‎هایی مثل جدا شدن بسیج از مساجد و دیگر مقوله‎ها را بر زبان جاری می‌کنند و در شبکه‎های اجتماعی نظردهی کرده و نظرات آنان را تأیید می‌کنند، خیلی از آنها شاید متوجه اصل موضوع و مطلب نباشند، اما بدانند که این در خدمت همان تفکری است که آمریکا می‎خواهد در ذهن‌ها قرار دهد و این همان نفوذی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره فرمودند.

امام جمعه زابل با اشاره به اینکه نفوذ علمی یکی دیگر از راه‎های نفوذ دشمن است، تصریح کرد: یکی دیگر از راه‌های نفوذ، نفوذ هنری است، دشمن از راه‎های مختلف کشور را مورد هجمه قرار می‌دهد و جامعه هدف آن هنرمندان ما هستند که جا دارد اشاره‌ای داشته باشیم به هنرمندی متعهد که در سال 94 رحلت کردند مرحوم سلحشور واقعاً یک سردار در عرصه هنر بود.
کیخا گفت: دشمن برای تمامی اقشار کشور برنامه دارد و کسانی که خواهان انجام کار فرهنگی هستند باید برنامه‌های دشمن را رصد کرده و مهندسی معکوس انجام دهند؛ دشمن در مقوله ورزش با برنامه ورود پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: پیشاپیش آغاز سال نو را خدمت تمامی مردم ولایتمدار دارالولایه سیستان تبریک می‌گویم و سال پربرکتی برای همه مسلمانان جهان آرزومندم.
امام جمعه زابل گفت: چهارشنبه چهارم فروردین‌ماه، 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است؛ مادران و همسران شهدا در مسیر سیدالشهدا و ولایت حرکت کرده‎اند که این امر نشان دهنده الگوپذیری از حضرت ام البنین (س) است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 429692
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *