۰

اقتصاد مقاومتی آنقدر باید از رسانه ها اعلان شود تا دولت ملزم به انجام آن شود/دولتمردان تاکنون به اقتصاد عاریتی غرب وابسته بوده اند/نتیجه اعتماد به آمریکا جری شدن آنان را ارمغان دارد

عضو خبرگان رهبری گفت: دولتمردان تاکنون به اقتصاد عاریه ای به کشورهای دیگر علی الخصوص غربی دست دراز کرده اند در حالی که این اشتباه است زیرا نتیجه اعتماد به آمریکا وضعیت امروز جهانی است که تحریم‌ها هنوز برچیده نشدند و کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا برای تحریم بیشتر ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
اقتصاد مقاومتی آنقدر باید از رسانه ها اعلان شود تا دولت ملزم به انجام آن شود/دولتمردان تاکنون به اقتصاد عاریتی غرب وابسته بوده اند/نتیجه اعتماد به آمریکا جری شدن آنان را ارمغان دارد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از اهواز نوین:آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز بابیان اینکه مردم و مسئولین این شعار را در اولویت خود قرار بدهند و حقیقتا اقدام و عمل کننداظهارکرد: مسئولین اولین اقدام را در راستای احیای طرح مقاومتی قراردهند بطوری که اقتصاد مقاومتی در حد شعارنماند بلکه در صحنه عمل نتایجش مشاهده بشود.
 
وی افزود:آنقدر باید این موضوع از طریق رسانه ها و تریبون ها اعلان بشود که دولتیان راهی به جز عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نداشته باشند.
 
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه دولت از نگاه به بیرون دست بکشد و به تولیدات داخلی توسط متخصصین ایرانی توجه ویژه داشته باشد گفت : دولتمردان تاکنون به اقتصاد عاریه ای به کشورهای دیگر علی الخصوص غربی دست دراز کرده اند در حالی که این اشتباه است زیرا نتیجه اعتماد به آمریکا وضعیت امروز جهانی است که تحریم‌ها هنوز برچیده نشدند و کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا برای تحریم بیشتر ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
 
حیدری ادامه داد: در داخل و درون ایران استعداد های بالقوه زیادی وجود دارد که اگر مسئولین همتشان را برای این استعداد ها بکار ببرند هم هزینه کمتر وهم اطمینان بیشتراست.
 
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امریکا با زورگویی میخواهد خواسته هایش را به ما تحمیل کند اما باید دربرابر این ناحقی ایستاد و مقاومت کرد و اقتصاد مقاومتی نسخه ای است برای برون رفت این تحمیل ها و تحریم ها است.
 
آیت الله حیدری گفت:این زورگویان می خواهند بعد از موضوع هسته ای ایران را مجبور به برجام های دیگر کنند و همین مصداق نفوذی است که رهبری بارها خطر آن را گوشزد کرده اند ،توصیه ما این است که نباید خطا رفت و باید همه پشت رهبری حرکت کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 430031
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *