۰

کودک 13 ساله از چنگ آدم ربایان آزاد شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از آزادی کودک 13 ساله از دست آدم ربایان و دستگیری دو آدم ربا، در عملیات پلیسی در شهرستان زاهدان خبر داد.
کودک 13 ساله از چنگ آدم ربایان آزاد شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی وصول نیابت قضائی از یکی از استان‎های جنوبی، مبنی بر آدم ربایی کودک 13 ساله، تیمی از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به انگیزه آدم ربایان که اختلاف مالی بوده و درخواست 10میلیارد ریال برای آزادی گروگان از والدین او را داشته‎اند، کارآگاهان با تحقیقات تخصصی و فنی، موفق به شناسایی یکی از آدم ربایان شده و در یک عملیات منسجم این متهم را در زاهدان دستگیر کردند.
این مسئول تصریح کرد: متهم دستگیر شده که دارای چند فقره سابقه کیفری بوده در تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس، به ارتکاب آدم ربایی با همکاری یک متهم دیگر اعتراف کرد.
ملاشاهی ادامه داد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، این کودک را آزاد و متهم دیگر را نیز دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 430119
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *