۰

مجتمع فرهنگی هنری چابهار هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: مجتمع فرهنگی و هنری چابهار هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مجتمع فرهنگی هنری چابهار هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایرانشهر، حامد جلالوند اظهار داشت: با توجه به رشد فرهنگی و اجتماعی شهرستان چابهار و نیاز مبرم به افزایش فضای فرهنگی، نسبت به احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان اقدام شده است.
مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: این ساختمان در سه طبقه با اسکلت بتنی با زیربنای یک‌هزار و 406 مترمربع هم اکنون با 87 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که در صورت تأمین اعتبار به موقع هفته دولت سال‌ جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه شامل ساختمان اداری و سالن همایش با ظرفیت 200 نفر برای انجام امورات فرهنگی هنری شهرستان چابهار از سال 1392 آغاز شده است.
جلالوند اعتبار هزینه شده تاکنون را یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری زمان بندی شده از پروژه مجتمع فرهنگی هنری چابهار یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است که توجه مسئولان را در این زمینه را می‌طلبد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 430212
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *