۰

لزوم تسریع در مصوبه راه‌اندازی پردیس فرهنگیان در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مصوبه راه‌اندازی پردیس فرهنگیان در جنوب سیستان و بلوچستان در جلسه هیئت امنا در دست بررسی قرار دارد که نیاز است در روند تصویب آن تسریع صورت گیرد.
لزوم تسریع در مصوبه راه‌اندازی پردیس فرهنگیان در جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علیرضا نخعی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه راه‌اندازی پردیس فرهنگیان در جنوب سیستان و بلوچستان در جلسه هیئت امنا در دست بررسی قرار دارد که نیاز است در روند تصویب آن تسریع صورت گیرد.
وی افزود: امیدواریم مصوبه افزایش سهمیه پردیس فرهنگیان نیز افزایش یابد تا مشکل کمبود نیروی انسانی در منطقه برطرف شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: پروژه عدالت آموزشی بر اساس مطالعات میدانی به تصویب رسیده و در یک سال اخیر ک اجرایی شده تاثیر بسزایی داشته است.
وی گفت: اگر همین سند توسعه آموزشی که با هدف عدالت آموزشی است مورد حمایت جدی قرار بگیرد گام مهمی برای توسعه شاخص‌های آموزشی است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: 429 مدرسه در قالب یک‌هزار و 727 کلاس درس با اعتبار 99 میلیارد تومان در دست احداث قرار دارد.
علیرضا راشکی افزود: در سال گذشته به طور متوسط هر هفته یک کلاس درس به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شده است.
وی ادامه داد: از مجموع بیش از 18 هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان، 44 درصد آنها مستحکم هستند، 23 درصد نیاز به مقاوم سازی داشته و 33 درصد نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون 576 کلاس درس خشت و گلی در این منطقه وجود دارد که 180 کلاس درس معادل 31 درصد از اعتبارات سال 94 در حال تخریب و بازسازی است.

انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 430461
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *