۰

پرداخت 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد هامون

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هامون گفت: در سال گذشته 5 میلیارد و 771 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان مورد حمایت در شهرستان هامون پرداخت شده است.
پرداخت 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد هامون
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، ناصر حاتمی مقدم  اظهار کرد: در سال گذشته به 520 نفر از نیازمندان واجد شرایط مبلغ 5 میلیارد و 771 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی در شهرستان هامون برای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمان و نیازهای ضروری جامعه هدف پرداخت شده است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی برای رفع نیاز و مشکلات اقتصادی مددجویان و نیازمندان برنامه‎ریزی می‎کند و در این راستا طرح‌های مختلف اجرایی و تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون بیان کرد: در راستای حمایت از خانواده‎های نیازمند طرح‎های مختلفی برای خودکفایی و توانمندسازی آنان انجام می‎شود که طرح‌های اکرام ایتام و پرداخت تسهیلات ویژه نیازمندان از آن جمله هستند.
حاتمی مقدم با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه مشخصاً به قشرهای فقیر و متوسط جامعه پرداخت خواهد شد، گفت: مهمترین ویژگی این تسهیلات نداشتن سود آن است و همین ویژگی باعث شده متقاضیان دریافت آن روز به روز افزایش پیدا کنند.
وی اضافه کرد: وام ازدواج، وام اشتغال، وام‎های ضروری و غیره در زمره این تسهیلات هستند اما شرایط و مدارک لازم برای دریافت هر کدام از این نوع وام‎‌ها فرق می‎کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون با بیان اینکه وام های قرض الحسنه نیازهای جامعه هدف را بیشتر پوشش می‎دهد، افزود: وام کارگشایی در سال گذشته به متقاضیان مددجو پرداخت شده و پرداخت این تسهیلات در سال جاری مجدداً شروع شده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 430661
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *