۰

استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی هدف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینه‎های توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) است.
استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی هدف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار محمد مارانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه برگزاری رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در جنوب شرق اظهار کرد: در این رزمایش یگان‎های رزمی نیروی زمینی و هوانیروز سپاه جنوب شرق کشور، نیروی انتظامی، اطلاعات و گروه توپخانه سیستان و بلوچستان، مرزبانی، و نیز سایر نیروهای رزمی منطقه حضور دارند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینه‎های توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری این رزمایش است.
این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم بومی در تامین امنیت منطقه و تمرین نیروها به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی همه جانبه و نمایش اراده نظام برای توجه اساسی جنوب شرق از جمله اهداف این رزمایش سه روزه است.
وی تاکید کرد: این رزمایش در سه مرحله با حضور نیروی زمینی سپاه چهار استان سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.
جانشین مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق نیز در ادامه این جلسه از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهر مرزی جالق و در حاشیه برگزاری رزمایش فوق خبر داد.
غلامعلی کفاش افزود: با هدف پشتیبانی از رزمایش سپاه در جنوب شرق این بیمارستان صحرایی با تمامی امکانات درمانی راه‌اندازی شده تا خدمات درمانی لازم را ارائه کند.


انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 430843
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *