۰

محکومیت 2 میلیاردی متخلفان در ایرانشهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: در فروردین‌ماه امسال 84 فقره پرونده به این اداره وارد و متخلفان به پرداخت 2 میلیارد و 412 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، مهدی کیخا اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در حوزه‌های مختلف از جمله قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و همچنین بهداشت، دارو و درمان صلاحیت رسیدگی به تخلفات را دارد و در شهرستان ایرانشهر بیشترین تخلفات در فروردین‌ماه به موضوع کالا و خدمات اختصاص دارد. 
وی گفت: در ماه گذشته 84 فقره پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر وارد، رسیدگی و مختومه شد و متخلفان به پرداخت 2 میلیارد و 412 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
این مسئول ادامه داد: در ماه گذشته از کل پرونده‌های وارده، 57 فقره مربوط به حوزه کالا و خدمات و 27 فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز است.
کیخا تصریح کرد: تلاش تعزیرات حکومتی ایرانشهر برای تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد به بهترین شکل به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 431325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *