۰

دولت نگرش خود را در حوزه واردات تغییر دهد/ قرارداد با خارجی‌ها نباید رگ حیات صنعت کشور را قطع کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این نکته که دولت باید نگرش خود را در حوزه واردات تغییر دهد، گفت: دولت باید توجهی ویژه به ظرفیت داخلی و رونق تولید ملی داشته باشد.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، حسین گروسی در گفت وگو با خبرنگار کار ایرانی، اظهر کرد: پسابرجام باید صحنه خروج صنعت از کما باشد و دولت باید گام های محکمی در این راستا بردارد.

وی در مورد وضعیت صنعت در پسابرجام، گفت: صنعت حال و روز خوبی ندارد و دولت باید در راستای احیای صنعت گام های محکمی بردارد.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس با تاکید براینکه تا کنون پسا برجام صحنه عقد قراردادها و تفاهم نامه های تجاری با هیأت‌های تجاری دنیابوده است، اضافه کرد: این قراردادها خوب است و لی نباید به تخریب تولید ملی منجر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه تفاهمنامه با شرکت های صنعتی نباید رگ حیات صنعت کشور را قطع کند، ابراز کرد: روابط تجاری با دنیا باید جریان تزریق تکنولوژی به داخل کشور باشد .

گروسی با بیان این نکته که دولت باید نگرش خود را در حوزه واردات تغییر دهد، تصریح کرد: دولت باید توجهی ویژه به ظرفیت داخلی و رونق تولید ملی داشته باشد .

عضو کمیسبون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه دولت با رونق صنعت می‌تواند تراز بیکاری را کاهش  و نرخ اشتغال را بالا ببرد، اضافه کرد: پسابرجام باید بستر رونق و شکوفایی صنعت باشد تا در امتداد آن شاهد کاهش معضل بیکاری و رشد نرخ اشتغال در جامعه باشیم .

گروسی در خاتمه اظهار کرد: شورای عالی اشتغال باید نخست زیرساخت‌های اشتغال را مقاوم‌سازی کند و رونق صنعت در کشور از این جنس زیرساخت‌ها است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 431525
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *