۰

20 برنامه محوری در زابل اجرا می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه زابل گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت و عقیدتی و سیاسی 20 برنامه محوری در زابل اجرا می‌شود.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود ولایتی‌نژاد اظهار کرد: سپاه پاسداران مفتخر به نامگذاری هفته تربیت و عقیدتی و سیاسی به مناسبت شهادت شهید مطهری است چراکه در تربیت دینی و آموزش باورهای دینی هیچ منبعی به غنای آثار مکتوب و غیر مکتوب شهید مطهری وجود ندارد.
وی افزود: سپاه پاسداران نیز به لحاظ اینکه سهمی در آموزش پاسداران و معلمان بسیجی دارد، جایگاه ویژه‌ای برای گرامیداشت این ایام دارد، بنابراین 20 برنامه محوری در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان زابل اجرا خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه زابل ادامه داد: استاد شهید مطهری فردی روحانی، فرهیخته، متفکر و اندیشمند در جامعه اسلامی بوده است بنابراین جامعه نمی‌تواند از کنار شخصیت بزرگی چون استاد شهید و خدماتی که به جامعه ارائه کرده به سهولت بگذرد.
وی، دیدار با امام جمعه، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، غبارروبی گلزار شهدا و نشست‎های بصیرتی اجرای برنامه‎های روشنگری و بصیرت‌افزایی و سیاسی و دیدار از خانواده شهدای مربی و برگزاری نمایشگاه کتاب از مهم‌ترین برنامه‎های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی خواهد بود.
ولایتی‌نژاد با بیان اینکه، هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی از شنبه یازدهم اردیبهشت آغاز و تا جمعه ادامه خواهد یافت، گفت: شهید مطهری تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری ابعاد و مولفه‌های تفکر و عمل انقلابی از جمله عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی  سپاه سلمان به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 431792
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *