۰

سر کنسول افغانستان از توانمندی‌های دانشگاه زابل بازدید کرد

سر کنسول جمهوری اسلامی افغانستان به منظور بررسی ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه زابل از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، هیأت دیپلماتیک جمهوری اسلامی افغانستان و دانشگاه زابل در نشستی مشترک، زمینه‌های همکاری‌های متقابل را مورد بررسی قرار دادند.
در این نشست، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه زابل با اشاره به توانمندی‌های علمی و پژوهشی، آمادگی این دانشگاه را جهت برقراری ارتباط علمی با مراکز علمی جهان و به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان، اعلام کردند.
عبدالرحیم نیک پور، سر کنسول جمهوری اسلامی افغانستان، همچنین در راستای تعاملات بین‌المللی و توسعه آموزش عالی در آن کشور، از ظرفیت‌های علمی دانشگاه زابل بازدید به عمل آورد.
در بازدید از مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه که به منظور ارزیابی توانمندی های دانشگاه زابل در راستای جذب دانشجو از کشور افغانستان صورت گرفت، بر لزوم همکاری‌های مشترک دوجانبه تأکید و ابراز امیدواری شد که در زمینه همکاری در زمینه اعزام اعضای هیئت علمی، انجام تحقیقات مشترک علمی، پذیرش دانشجوی بورسیه و غیر بورسیه، برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی در دوره‌های دکترا و کارشناسی ارشد و برگزاری سمینارهای علمی مشترک تفاهم‌نامه همکاری منعقد شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 431886
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *