۰

لایروبی کانال آبرسان سایت جنوبی مزارع گواتر

سرپرست اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر لایروبی کانال آبرسان سایت جنوبی مزارع گواتر انجام شده و امسال شاهد رشد قابل توجهی در پرورش میگو هستیم.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محسنعلی گلشنی در چابهار اظهار کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنعت تکثیر و پرورش میگوی سیستان و بلوچستان، نخستین کارگروه فنی میگو برگزار شد.
سرپرست اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر لایروبی کانال آبرسان سایت جنوبی گواتر انجام شده و امید می‎رود امسال شاهد رشد قابل توجهی در پرورش میگو باشیم.
این مسؤول ادامه داد: با توجه به پیگیری‎های به عمل آمده از دفتر مقام معظم رهبری اعتبار لازم برای لایروبی کانال در قالب طرح توسعه سواحل مکران برای مزارع گواتر تأمین شده که این امر کمک موثری به پایداری صنعت میگو خواهد می‌کند.
وی بیان کرد: تمامی مزارع سایت جنوبی این کانال آبرسان امسال برای پرورش میگو آماده سازی شده که سطح 200 هکتار را پوشش می‌دهد.
گلشنی گفت: بین اعضای کارگروه فنی توسعه میگوی سیستان وبلوچستان برای احیای صنعت میگو در گواتر تعاملات سازنده‎ای برقرار است که این امر موجب تقویت همکاری‌های فیمابین شده و برطرف شدن مشکلات بهره‎برداران را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 432358
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *