۰

آسفالت معابر 5 روستای بخش مرکزی خاش

بخشدار مرکزی خاش گفت: به زودی عملیات آسفالت 5 روستای بخش مرکزی خاش آغاز می‎شود.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مجتبی شجاعی صبح امروز در بازدید از عملیات آسفالت روستاهای خاش، اظهار داشت: به زودی عملیات آسفالت 5 روستا از روستاهای سه دهستان بخش مرکزی خاش از محل اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.
بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: پس از اتمام آسفالت معابر روستای فوق، آسفالت روستای حاجی آباد گرنچین و به همین ترتیب روستاهای نوش آباد ناصری و حسین آبا گر ساز آغاز خواهد شد.
این مسؤول با بیان اینکه امیدواریم طی سه ماه آینده پروژه‌های فوق کاملا به اتمام برسد، گفت: حجم آسفالت در معابر افضل آباد یک کیلومتر، در روستای حاجی آباد یک کیلومتر و در سایر روستاها تمامی معابر زیر سازی و جدول سازی شده خواهد بود.
شجاعی افزود: هم‎اکنون پروژه‌های جدول‎گذاری روستاهای بزرگ ناصری و روستای حسین آباد گر ساز در بخش مرکزی خاش در حال اجرا است.
بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: همچنین به همت اداره راه و شهرسازی شهرستان خاش عملیات روکش آسفالت محور اسماعیل آباد به عنوان بزرگترین روستای شهرستان به عباس آباد و اساعیل آباد به محور خاش زاهدان در حال مراحل پایانی است.
این مسؤول گفت: حرکت در مسیر طرحی به نام صفر تا 50 که تکمیل مطالعات آن در حوزه عمرانی استانداری در حال بررسی بوده و معطوف به دو بانده کردن محور زاهدان خاش در 50 کیلومتری ورودی به هرکدام از شهرستان‌های فوق است نیز ارتقای شاخص‌های جاده‌ای کاهش تصادفات را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 432462
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *